Kaikki samasta järjestelmästä

WiseGym on toiminnanohjausjärjestelmä kuntosaleille ja liikuntakeskuksille kokoon, sijaintiin tai konseptiin katsomatta. WiseGymin toimintalogiikka perustuu oman median luomiseen ja sen hyväksikäyttöön markkinoinnissa ja myynnissä. Oman median ympärille on rakennettu koko asiakaskokemus ja palvelutuotanto.

Oman median kanavat

WiseGymin moottorina on nettisivut, joille julkaistuja artikkeleita jaetaan seuraajille eri kanavien kautta. Artikkelit voivat olla näkyviä tai piilotettuja mahdollistaen monipuolisen ja kohdennetun viestinnän. Kanavien osalta vain käyttäjän mielikuvitus on rajana - WiseGym mahdollistaa huikean viestintäkanavien valikoiman, esimerkiksi vaikka sähköpostit, somejaot, mobiiliappin push-ilmoitukset...

CRM avulla käyttäjille viestitään heitä kiinnostavista ja relevanteista asioista parantaen liikuntakeskuksen tehokkuutta, kannattavuutta ja asiakkaiden viihtyvyyttä - ohjaten heidät verkkokauppaan oikealla hetkellä.

Uusia tulovirtoja

Yksittäiselle kuntosalille, tai vaikkapa muutamalle "ketjumaisesti" toimivalle liikuntakeskukselle voi olla haastavaa löytää uusia tulovirtoja volyymien pienuuden vuoksi. Me olemme tunnistaneet tuon haasteen ja pyrimme jatkuvasti rakentamaan uusia tulovirtoja. Lisämaksulliset sisällöt, kohdennettu oheismyynti sekä mediamyynti mainittakoon ensimmäisinä esimerkkeinä. Kehitystyön alla on erittäin monipuolisia lisäansainnan mahdollisuuksia.

Meidän tavoitteenamme on luoda asiakkaillemme uusia tulopuroja, -virtoja ja -jokia, joilla ne voivat kattaa kaikki järjestelmämme kuukausikulut - ja miksei enemmänkin!

Kulunvalvonta

WiseGymin järjestelmän kulunvalvontaa voidaan käyttää erittäin monilla eri laitteilla ja löytää liikuntakeskukselle parhaiten sopiva ratkaisu laajasta laitetoimittajien valikoimasta. Liikuntakeskus voi valita loppuasiakkailleen sopivimmat asiakastunnisteet, eli ne millä asiakas kulkee ovista, porteista, tms. RFID-tunnisteen, yksilöllisen Pin-koodin ja muiden perinteisempien lisäksi WiseGym mahdollistaa älypuhelimen käyttämisen omana "salikorttina".

Varsinkin älypuhelimen käyttö ja mobiiliapp mahdollistavat mielettömästi perinteistä parempaa asiakaspalvelua ja lisäävät hurjasti kontaktimahdollisuuksia liikuntakeskuksen ja asiakkaan välillä. Enää ei keskuksen vastaanotto ole ainoa paikka, jossa asiakas kohdataan.

Toiminnanohjaus

Miten meillä menee? Liian harva liikuntakeskus aidosti tietää, miltä tärkeimmät tunnusluvut ja konversiot näyttävät tai vaikkapa mitä myyjät tai personal trainerit ovat tänään tehneet. Tai vielä tärkeämpää: miten tekisimme asioita paremmin? WiseGym haluaa olla mukana kehittämässä liikuntakeskusten toimintaa, emme halua olla tavarantoimittaja dumpaten tuotteen vaan asiakkaan käsiin "Siinä on järjestelmä, josta maksoitte. Ei muuta kuin tsemiä!"

Me haluamme olla asiakkaamme mukana kehittämässä liikuntakeskuksen toimintaa sekä kehittää järjestelmäämme loppukäyttäjän kokemusten mukaan. Yksittäisen kuntosalikävijän tai ryhmäliikkujan käyttökokemuksestahan meidän kaikkien menestys on kiinni!


Mitä WiseGym sisältää?

Kaikki asiakkaamme käyttävät palvelua omassa tietokannassaan ja haluamassaan laajuudessa, sillä ohjelmistosta voi myös valita osia. Tässä pääpiirteinen kuvaus WiseGym-järjestelmän sisältämistä ominaisuuksista.

Lue lisää


Pilvipalveluna toimiva SaaS-palvelu

WiseGym myydään pilvipalveluna, jota voi käyttää internetin kautta millä tahansa päätelaitteella. Sillä on kiinteä kk-hinta, joka sisältää ohjelmiston jatkuvan kehityksen.

Lue lisää

Mullistamme kuntosalikokemuksesi.