Tehokkuutta talouden hoitoon - webinaari jalkapalloseuroille
WiseEventin taloushallinnon työkalut ovat pitkälle automatisoituja. Myyntien, ostojen ja palkkojen transaktiot menevät omille tileilleen kirjanpitoon täysin automaattisesti ilman perinteistä kirjanpitotyötä. Samoin esim. kuukausittaiset viranomaisraportit syntyvät myyntien ja ostojen datasta automaattisesti.
Helppokäyttöiset työkalut talous- ja henkilöstöhallintoon
Järjestelmän takana on yksinkertainen logiikka, jonka ansiosta taloushallinnon oikeudet omaava henkilö voi siirtyä kirjanpidon osasta toiseen haluamallaan tavalla. Päiväkirja, pääkirja, tuloslaskelma, tase ja kustannuspaikat ovat haettavissa eri ajanjaksoilta helposti. Halutessaan tarkastelun voi suorittaa vaikka yksittäiseen tositteeseen saakka. Järjestelmää käyttämällä esimerkiksi tilintarkastuksen työmäärää voidaan oleellisesti pienentää.
Saavutetut hyödyt
- Kirjanpidon reaaliaikaisuus
- Kirjanpidon manuaalisen työn väheneminen
- Laskutuksen helppous myynnin työkalujen jatkeena
Taloushallinnon työkalujen etäesittely
Järjestämme WiseEventin taloushallinnon työkalujen etäesittelyn, jossa käydään läpi työkalujen toimintaa sekä niiden etuja. Esittely soveltuu kaikille jalkapalloseuroille.
Aika: torstaina 3.3.2022 klo 9.00 - 10.00
Esittely järjestetään Teamsin välityksellä. Liittymiskutsu sekä muistutustapahtumasta lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse tiistaina 1.3.2022.
Etäesittelyn aiheet
WiseInvoice - laskutusratkaisut
WiseBill - sähköinen ostolaskujen käsittely
WiseHR - henkilöstö- ja palkkahallintojärjestelmä
WisePay - Tulorekisteriohjattu palkkajärjestelmä
WiseAccounting - kirjanpito
Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia: