Kiireellinen tiedote Power Gymin laskujen loppusummien tuplaantumisesta


Teimme viime viikolla järjestelmäämme muutoksia koskien Eurooppalaista standardia EN16931 (SFS-EN 16931-1:2017) ja tämä aiheutti ongelman, mikä näkyy PowerGym-kuntosalin loppuasiakkailla laskujen loppusumman tuplaantumisella. Aiheutunut ongelma koskee vain 11.-16.8. välisellä laskupäivällä varustettuja laskuja.

Maventan kautta lähetettyjen verkkolaskujen ja paperisten laskujen loppusumma on tuplaantunut ja vaikka järjestelmässämme nämä laskut näyttävät oikeilta, haluamme lähestyä teitä neuvomalla, miten voitte toimia missäkin tilanteessa.

Pahoittelemme tästä teille mahdollisesti aiheutunutta haittaa.


Toimintaohjeet laskujen tuplaantuneiden loppusummien korjaamiseksi eri tilanteissa


Verkkolaskun maksaminen

  • Mikäli sinulle on lähtetetty verkkolasku, voit muuttaa verkkopankissasi loppusumman täsmäämään oikean loppusumman kanssa. Tällöin maksat vain normaaliin tapaan kuukausilaskutteisen sopimuksen ja laskutuslisän.

Paperisen laskun maksaminen

  • Mikäli olet saanut paperisen laskun, voit muuttaa laskun summan vastaamaan normaalia kuukausilaskutteisen sopimuksen hintaa sekä laskutuslisää.

Lasku jo maksettu tuplaantuneella loppusummalla

  • Jos olet jo maksanut tuplaantuneen summan mukaisen maksun kuntosalille, olethan yhteydessä heihin, jotta he voivat kohdistaa ylimääräisen suorituksesi tulevalle laskulle.
  • Yhteystiedot

Jos sinulla on jotakin kysyttävää koskien Power Gymin laskuja, otathan yhteyden:

  • Power Gym Kouvola, kouvola@powergym.fi
  • Power Gym Hamina, hamina@powergym.fi


Pahoittelemme vielä kerran tästä aiheutunutta vaivaa.

Mullistamme kuntosalikokemuksesi.