Liikuntakeskus Linea Käyttöönotto

Tämän hetken tilanne- viikko 2-3_2021


Valmistuneet työt/sovitut asiat

  • Prosessista:
    • Seuraavat kokoukset/koulutukset
      • 1.koulutus 7.1. klo 8:00
      • 8.1. palaveri, jossa katsotaan etenemistä pe 8.1. klo 15.00-15.30 alustavasti
      • Tiistaina 12.11. klo 8:00-9:00 koulutus myynnistä
      • Torstaina 14.11. klo 8:00-9:00 koulutus markkinoinnista
      • Tiistaina 19.11. klo 8:00-9:00 tapahtumista ja tiedonkeruusta
      • Sovitaan koulutukset seuraavista: ​​​​​​​
        • kassa
        • laskutus ja sopimukset
    • Viestintä
      • Satu tekee viikottain koontia mitä on tehty ja mitä meillä on tekeillä sekä mitä asiakkaan tulisi tehdä/toimittaa tietoja
    • Aikataulu:
      • Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 27.1.)
        • Ensin tehdään nettisivut ja verkkokauppa kuntoon
        • Sitten otetaan Tehdenistä kaikki tieto ja ajetaan se meidän järjestelmään (laitteet kuntoon käyttöönottopäivänä 27.1.)
        • Asentajan varaaminen Jonilla, yksi ovi ja laitteet konffattu
  • Tärkeät tiedot:
    • Tilinumero FI06 5290 0220 6247 28 (op)
    • Tilikausi 1.9.-31.8.
    • Nettiyhteys Tnnetillä
      • Satu ottanut yhteyttä, ei vielä vastausta
    • Verkkosivujen domain ja DSN-tietueet (Seravo, Satu ottanut yhteyttä ja saanut tiedot)
    • Kulunvalvonta:
      • ​​​​​​​Henkilökunta 24/7
      • Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00 (ryhmäliikunta myös)
      • Seniorit 05.00-16.00
    • ldlö
  • CRM (asiakasrekisteri)

    • noin 6 000 asiakasta Tehdenissä -> näiden siirto Wisen järjestelmään

  • CMS (kotisivut)

    • Asiakas laittaa visuaaliset materiaalit Santerille (santeri.kyrovaara@framill.fi)

    • Heti kun teidän demokanta on auki, Satu laittaa asiakkaille pyynnön liittyä (rekisteröityminen ensin ja sitten kirjautuminen)

    • Linea Plus, online-palvelu

      • Etusivulle ohjaus - Vimeo-palvelussa -> upotuslinkit näkyvät vain tietylla roolilla, joka annetaan tuotteella

  • Myynti

    • Tuotteita luotu koulutuksessa

    • Kategoriat luotu:

      • Sarjakortit

      • Kuntosalikortit

      • Yhdistelmäkortit

      • Lahjakortit

    • Lapsiparkki, Muksula

        • Arki-iltaisin, samana päivänä varaus klo 12 mennessä -> kukaan ei vahdi perumisia

        • Yksi työntekijä - Korona-aikana yhden perheen lapset kerrallaan -

  • Markkinointi

    • Lisätty uutiskirjeelle pohja

    • Postituslistat -> Jäsen, Kokeilija, Linean oma henkilökunta, potentiaalinen ja uutiskirje

    • Lähettäjäosoitteet -> info@liikuntakeskuslinea.fi -> lisätty

    • Lomakkeet:

      • "Aloita 2 viikon kokeilu" lomake löytyy -> 2vkon kokeilu voidaan tehdä kiinteällä prepaid-tuotteella jolle annetaan vaan 0€ hinnaksi

      • Yhteydenotto-lomake

      • Tarvitaanko palaute-lomaketta?

  • Taloushallinto

    • Tilikausi 1.9.-31.8.

    • Tällä hetkellä kirjanpidonpalvelut Talenomilla -> ei vielä vaihtoa -> mahdollisesti vaihto WiseEconomyyn palveluineen tilinpäätöksen jälkeen?

    • Laskutus Tehdenissä, eräpäiviä joka päivä

    • WS-kanavan avaus-> Satu lähettänyt tiedon mistä tiedoista tulisi olla yhteydessä omaan pankkiin

  • Kulkuoikeudet

    • Asiakas laittaa Jonille tagin postissa, jotta nähdään millainen tagi kyseessä ja että miten meidän lukijat toimivat näiden kanssa

    • Kulkuoikeudet

      • ​​​​​​​Henkilökunta 24/7

      • Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00

      • Seniorit, 05.00-16.00

  • WiseGym-app

    • Appi tulisi käyttöön noin parin viikon kulutta käyttöönotosta, jotta ei sekoiteta asiakkaiden päitä alussa liikaa

Tällä hetkellä työn alla

  • Markkinointi:
    • Tiedonkeruulomakkeiden teko:
      • Aloita kahden viikon kokeilu
      • Yhteydenotto
    • Laskutus:
      • Nykyinen laskuttajailmoitus saadaan, koska Tehdeniltä Maventa -> tehdään muutosilmotus​​​​​​​
      • Pankkitili:
        • FI06 5290 0220 6247 28
      • Tilikaudet:
        • Nykyinen 1.9.2020-31.8.2021
        • Edellinen 1.9.2019-31.8.2020
        • Tuleva 1.9.2021-31.8.2022
    • Kulun valvonta: henkilökunta 24/7, Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00, seniorit, 05.00-16.00
    • Jumppien peruutus 2h ennen ja näkyvyys ainakin 3-4 vko eteenpäin (Aki)
    • Infokirje Linealta asiakkaalle (Joni)
    • Selvitettävänä Sadulla:
      • ​​​​​​​alennus 10% seuraaville: opiskelijat, työttömät, kotiäidit -> miten kannattaa kirjata?
      • Miten kannattaa tehdä perheen alennus, jos esim. äiti maksaa lastensa?

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Kaivataan seuraavia tietoja laskutukseen ja taloushallintoon:
    • Maksupäätteen tunnukset ja toimialakoodi
    • Nykyinen laskuttajailmoitus ja milloin teette viimeisen laskutuksen vanhasta järjestelmästä (saamme tehtyä muutosilmoituksen sen jälkeen) -> saamme sen nykyisen laskuttajailmoituksen tehtyä, mutta koska teillä on viimeinen laskutus Tehdenissä?
    • Onko perintäpalvelua käytössä?
    • Netsin maksupäätteen tunnus ja toimialakoodi
    • Bambora /Visma Paylta seuraavat: yksityinen salausavain ja yksityinen rajapinta-avain
    • Tilikartan toimitus
  • Myynti

    • Tuotteiden tekeminen kantaan ja sijoittaminen oikeaan kategoriaan

    • Jokaisella tuotteella kuuluu olla tägi

      • Jäsenellä "jäsen"

      • Kokeilijalla "potentiaalinen"

      • Voidaan käyttää esim. senioreilla omaa tägiä "seniori"​​​​​​​

  • Sopimusvaihtoehdot edellisen yrittäjän peruja -> asiakas voisi katsoa pitäisikö muutella näitä ja tietysti miettiä viestintää niistä asiakkaille

  • Tuotteiden tarkistaminen -> asiakas voisi käydä läpi tuotteet ja miettiä muutoksia tuotteisiin sekä viestimistä näistä asiakkaille

  • Asiakasrekisterin lähettäminen sovittuna ajankohtana

Muuta, taustaa

Tämän hetken tilanne- viikko 1_2021


Valmistuneet työt/sovitut asiat

  • Prosessista:
    • Seuraavat kokoukset/koulutukset
      • 1.koulutus 7.1. klo 8:00
      • 8.1. palaveri, jossa katsotaan etenemistä pe 8.1. klo 15.00-15.30 alustavasti
    • Viestintä
      • Satu tekee viikottain koontia mitä on tehty ja mitä meillä on tekeillä sekä mitä asiakkaan tulisi tehdä/toimittaa tietoja
    • Aikataulu:
      • Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 26.-27.1.)
        • Ensin tehdään nettisivut ja verkkokauppa kuntoon
        • Sitten otetaan Tehdenistä kaikki tieto ja ajetaan se meidän järjestelmään (laitteet kuntoon käyttöönottopäivänä)
  • CRM (asiakasrekisteri)

    • noin 6 000 asiakasta Tehdenissä -> näiden siirto Wisen järjestelmään

  • CMS (kotisivut)

    • Asiakas laittaa visuaaliset materiaalit Santerille (santeri.kyrovaara@framill.fi)

    • Heti kun teidän demokanta on auki, Satu laittaa asiakkaille pyynnön liittyä (rekisteröityminen ensin ja sitten kirjautuminen)

    • Tämän jälkeen otetaan heti koulutus kotisivuista ja artikkelien luomisesta 7.1.2021

    • Linea Plus, online-palvelu

      • Etusivulle ohjaus - Vimeo-palvelussa -> upotuslinkit näkyvät vain tietylla roolilla, joka annetaan tuotteella

  • Myynti

    • ​​​​​​​Lapsiparkki, Muksula

        • Arki-iltaisin, samana päivänä varaus klo 12 mennessä -> kukaan ei vahdi perumisia

        • Yksi työntekijä - Korona-aikana yhden perheen lapset kerrallaan -

  • Markkinointi

    • Postituslistat -> millaisia nykyään on ollut?

    • Lähettäjäosoitteet -> info@liikuntakeskuslinea.fi

    • Lomakkeet:

      • "Aloita 2 viikon kokeilu" lomake löytyy -> 2vkon kokeilu voidaan tehdä kiinteällä prepaid-tuotteella jolle annetaan vaan 0€ hinnaksi

      • Yhteydenotto-lomake

      • Tarvitaanko palaute-lomaketta?

  • Taloushallinto

    • Tilikausi 1.9.-31.8.

    • Tällä hetkellä kirjanpidonpalvelut Talenomilla -> ei vielä vaihtoa -> mahdollisesti vaihto WiseEconomyyn palveluineen tilinpäätöksen jälkeen?

    • Laskutus Tehdenissä, eräpäiviä joka päivä

    • Asiakas voisi lähettää hyvissä ajoin laskuttajailmoituksen Wiselle

  • Kulkuoikeudet

    • Asiakas laittaa Jonille tagin postissa, jotta nähdään millainen tagi kyseessä ja että miten meidän lukijat toimivat näiden kanssa

    • Kulkuoikeudet -> vastataan tähän lomakkeella (miten eroavat millakin jäsenyydellä) -

  • WiseGym-app

    • Appi tulisi käyttöön noin parin viikon kulutta käyttöönotosta, jotta ei sekoiteta asiakkaiden päitä alussa liikaa

Tällä hetkellä työn alla

  • Demokannan avaus
    • CMS
      • Santerilla visuaalinen ilme työn alla, kun demokanta avataan:
        • https://drive.google.com/drive/folders/130n_5qG3UBAF_cTVcRI-AhZNDV_eYQiE?usp=sharing
    • CRM:
      • ​​​​​​​käyttäjäroolit:
        • Root Susanna Tommola ja Mika Raatikainen
        • Asiakaspalvelu Jaana Mäenpää ja Viivi Jetsu
    • Markkinointi:
      • Lähettäjäsähköposti info@liikuntakeskuslinea.fi
      • Lomakeita on:
        • Aloita kahden viikon kokeilu
        • Yhteydenotto
    • Laskutus:
      • Nykyinen laskuttajailmoitus
      • Bambora verkkokauppaan
      • Pankkitili:
        • FI06 5290 0220 6247 28
      • Tilikaudet:
        • Nykyinen 1.9.2020-31.8.2021
        • Edellinen 1.9.2019-31.8.2020
        • Tuleva 1.9.2021-31.8.2022
    • Kulun valvonta: henkilökunta 24/7, Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00, seniorit, 05.00-16.00
  • Santerilla visuaalinen ilme työn alla, kun demokanta avataan:
    • https://drive.google.com/drive/folders/130n_5qG3UBAF_cTVcRI-AhZNDV_eYQiE?usp=sharing

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Kaivataan seuraavia tietoja:
    • Domainin palveluntarjoan yhteystiedot
    • Verkkosivujen tunnus ja salasana
    • Nettiyhteyden palveluntarjoajan yhteystiedot
    • Tapahtumakategorioiden lähettäminen -> millaisia jumppia/tapahtumia teillä on -> onko jaettu kategorioihin, esim. helppo, keskitaso, vaativa?
    • Maksupäätteen tunnukset ja toimialakoodi
    • Tilikartan toimitus
  • Sopimusvaihtoehdot edellisen yrittäjän peruja -> asiakas voisi katsoa pitäisikö muutella näitä ja tietysti miettiä viestintää niistä asiakkaille

  • Tuotteiden tarkistaminen -> asiakas voisi käydä läpi tuotteet ja miettiä muutoksia tuotteisiin sekä viestimistä näistä asiakkaille

  • Asiakasrekisterin lähettäminen sovittuna ajankohtana

Muuta, taustaa

Tämän hetken tilanne- viikko 51 jälkeen


Valmistuneet työt/sovitut asiat

  • Prosessista:
    • Seuraavat kokoukset/koulutukset
      • 1.koulutus 7.1. klo 8:00
      • 8.1. palaveri, jossa katsotaan etenemistä -> aika vielä avoinna
    • Viestintä
      • Satu tekee viikottain koontia mitä on tehty ja mitä meillä on tekeillä sekä mitä asiakkaan tulisi tehdä/toimittaa tietoja
    • Aikataulu:
      • Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 26.-27.1.)
        • Ensin tehdään nettisivut ja verkkokauppa kuntoon
        • Sitten otetaan Tehdenistä kaikki tieto ja ajetaan se meidän järjestelmään (laitteet kuntoon käyttöönottopäivänä)
  • CRM (asiakasrekisteri)

    • noin 6 000 asiakasta Tehdenissä -> näiden siirto Wisen järjestelmään

  • CMS (kotisivut)

    • Asiakas laittaa visuaaliset materiaalit Santerille (santeri.kyrovaara@framill.fi)

    • Heti kun teidän demokanta on auki, Satu laittaa asiakkaille pyynnön liittyä (rekisteröityminen ensin ja sitten kirjautuminen)

    • Tämän jälkeen otetaan heti koulutus kotisivuista ja artikkelien luomisesta 7.1.2021

    • Linea Plus, online-palvelu

      • Etusivulle ohjaus - Vimeo-palvelussa -> upotuslinkit näkyvät vain tietylla roolilla, joka annetaan tuotteella

  • Myynti

    • Sopimusvaihtoehdot edellisen yrittäjän peruja -> asiakas voisi katsoa pitäisikö muutella näitä ja tietysti miettiä viestintää niistä asiakkaille

    • Tuotteiden tarkistaminen -> asiakas voisi käydä läpi tuotteet ja miettiä muutoksia tuotteisiin sekä viestimistä näistä asiakkaille

    • Lapsiparkki, Muksula

      • Arki-iltaisin, samana päivänä varaus klo 12 mennessä -> kukaan ei vahdi perumisia

      • Yksi työntekijä - Korona-aikana yhden perheen lapset kerrallaan -

  • Markkinointi

    • Postituslistat -> millaisia nykyään on ollut?

    • Lähettäjäosoitteet -> mistä osoitteista lähtee uutiskirjeet asiakkaille?

    • Lomakkeet:

      • "Aloita 2 viikon kokeilu" lomake löytyy -> 2vkon kokeilu voidaan tehdä kiinteällä prepaid-tuotteella jolle annetaan vaan 0€ hinnaksi

      • Olisiko hyvä olla ota yhteyttä lomake? -> Onko esim. yritysmyyntiä (voisi olla siitäkin lomake) -> Tarvitaanko palaute-lomaketta?

  • Taloushallinto

    • Tilikausi 1.9.-31.8.

    • Tällä hetkellä kirjanpidonpalvelut Talenomilla -> ei vielä vaihtoa -> mahdollisesti vaihto WiseEconomyyn palveluineen tilinpäätöksen jälkeen?

    • Laskutus Tehdenissä, eräpäiviä joka päivä

    • Asiakas voisi lähettää hyvissä ajoin laskuttajailmoituksen Wiselle

  • Kulkuoikeudet

    • Asiakas laittaa Jonille tagin postissa, jotta nähdään millainen tagi kyseessä ja että miten meidän lukijat toimivat näiden kanssa

    • Kulkuoikeudet -> vastataan tähän lomakkeella (miten eroavat millakin jäsenyydellä) -

  • WiseGym-app

    • Appi tulisi käyttöön noin parin viikon kulutta käyttöönotosta, jotta ei sekoiteta asiakkaiden päitä alussa liikaa

Tällä hetkellä työn alla

  • Demokannan avaus

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Vastaaminen tiedonkeruulomakkeeseen: https://wisegym.fi/?survey=fb3671f5

Muuta, taustaa

Mullistamme kuntosalikokemuksesi.