Liikuntakeskus Linea Käyttöönotto
Tämän hetken tilanne- viikko 2-3_2021
Valmistuneet työt/sovitut asiat
- Prosessista:
- Seuraavat kokoukset/koulutukset
- 1.koulutus 7.1. klo 8:00
- 8.1. palaveri, jossa katsotaan etenemistä pe 8.1. klo 15.00-15.30 alustavasti
- Tiistaina 12.11. klo 8:00-9:00 koulutus myynnistä
- Torstaina 14.11. klo 8:00-9:00 koulutus markkinoinnista
- Tiistaina 19.11. klo 8:00-9:00 tapahtumista ja tiedonkeruusta
- Sovitaan koulutukset seuraavista:
- kassa
- laskutus ja sopimukset
- Viestintä
- Satu tekee viikottain koontia mitä on tehty ja mitä meillä on tekeillä sekä mitä asiakkaan tulisi tehdä/toimittaa tietoja
- Aikataulu:
- Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 27.1.)
- Ensin tehdään nettisivut ja verkkokauppa kuntoon
- Sitten otetaan Tehdenistä kaikki tieto ja ajetaan se meidän järjestelmään (laitteet kuntoon käyttöönottopäivänä 27.1.)
- Asentajan varaaminen Jonilla, yksi ovi ja laitteet konffattu
- Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 27.1.)
- Seuraavat kokoukset/koulutukset
- Tärkeät tiedot:
- Tilinumero FI06 5290 0220 6247 28 (op)
- Tilikausi 1.9.-31.8.
- Nettiyhteys Tnnetillä
- Satu ottanut yhteyttä, ei vielä vastausta
- Verkkosivujen domain ja DSN-tietueet (Seravo, Satu ottanut yhteyttä ja saanut tiedot)
- Kulunvalvonta:
- Henkilökunta 24/7
- Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00 (ryhmäliikunta myös)
- Seniorit 05.00-16.00
- ldlö
CRM (asiakasrekisteri)
noin 6 000 asiakasta Tehdenissä -> näiden siirto Wisen järjestelmään
CMS (kotisivut)
Asiakas laittaa visuaaliset materiaalit Santerille (santeri.kyrovaara@framill.fi)
Heti kun teidän demokanta on auki, Satu laittaa asiakkaille pyynnön liittyä (rekisteröityminen ensin ja sitten kirjautuminen)
Linea Plus, online-palvelu
Etusivulle ohjaus - Vimeo-palvelussa -> upotuslinkit näkyvät vain tietylla roolilla, joka annetaan tuotteella
Myynti
Tuotteita luotu koulutuksessa
Kategoriat luotu:
Sarjakortit
Kuntosalikortit
Yhdistelmäkortit
Lahjakortit
Lapsiparkki, Muksula
Arki-iltaisin, samana päivänä varaus klo 12 mennessä -> kukaan ei vahdi perumisia
Yksi työntekijä - Korona-aikana yhden perheen lapset kerrallaan -
Markkinointi
Lisätty uutiskirjeelle pohja
Postituslistat -> Jäsen, Kokeilija, Linean oma henkilökunta, potentiaalinen ja uutiskirje
Lähettäjäosoitteet -> info@liikuntakeskuslinea.fi -> lisätty
Lomakkeet:
"Aloita 2 viikon kokeilu" lomake löytyy -> 2vkon kokeilu voidaan tehdä kiinteällä prepaid-tuotteella jolle annetaan vaan 0€ hinnaksi
Yhteydenotto-lomake
Tarvitaanko palaute-lomaketta?
Taloushallinto
Tilikausi 1.9.-31.8.
Tällä hetkellä kirjanpidonpalvelut Talenomilla -> ei vielä vaihtoa -> mahdollisesti vaihto WiseEconomyyn palveluineen tilinpäätöksen jälkeen?
Laskutus Tehdenissä, eräpäiviä joka päivä
WS-kanavan avaus-> Satu lähettänyt tiedon mistä tiedoista tulisi olla yhteydessä omaan pankkiin
Kulkuoikeudet
Asiakas laittaa Jonille tagin postissa, jotta nähdään millainen tagi kyseessä ja että miten meidän lukijat toimivat näiden kanssa
Kulkuoikeudet
Henkilökunta 24/7
Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00
Seniorit, 05.00-16.00
WiseGym-app
Appi tulisi käyttöön noin parin viikon kulutta käyttöönotosta, jotta ei sekoiteta asiakkaiden päitä alussa liikaa
Tällä hetkellä työn alla
- Markkinointi:
- Tiedonkeruulomakkeiden teko:
- Aloita kahden viikon kokeilu
- Yhteydenotto
- Laskutus:
- Nykyinen laskuttajailmoitus saadaan, koska Tehdeniltä Maventa -> tehdään muutosilmotus
- Pankkitili:
- FI06 5290 0220 6247 28
- Tilikaudet:
- Nykyinen 1.9.2020-31.8.2021
- Edellinen 1.9.2019-31.8.2020
- Tuleva 1.9.2021-31.8.2022
- Kulun valvonta: henkilökunta 24/7, Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00, seniorit, 05.00-16.00
- Jumppien peruutus 2h ennen ja näkyvyys ainakin 3-4 vko eteenpäin (Aki)
- Infokirje Linealta asiakkaalle (Joni)
- Selvitettävänä Sadulla:
- alennus 10% seuraaville: opiskelijat, työttömät, kotiäidit -> miten kannattaa kirjata?
- Miten kannattaa tehdä perheen alennus, jos esim. äiti maksaa lastensa?
- Tiedonkeruulomakkeiden teko:
Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset
- Kaivataan seuraavia tietoja laskutukseen ja taloushallintoon:
- Maksupäätteen tunnukset ja toimialakoodi
- Nykyinen laskuttajailmoitus ja milloin teette viimeisen laskutuksen vanhasta järjestelmästä (saamme tehtyä muutosilmoituksen sen jälkeen) -> saamme sen nykyisen laskuttajailmoituksen tehtyä, mutta koska teillä on viimeinen laskutus Tehdenissä?
- Onko perintäpalvelua käytössä?
- Netsin maksupäätteen tunnus ja toimialakoodi
- Bambora /Visma Paylta seuraavat: yksityinen salausavain ja yksityinen rajapinta-avain
- Tilikartan toimitus
Myynti
Tuotteiden tekeminen kantaan ja sijoittaminen oikeaan kategoriaan
Jokaisella tuotteella kuuluu olla tägi
Jäsenellä "jäsen"
Kokeilijalla "potentiaalinen"
Voidaan käyttää esim. senioreilla omaa tägiä "seniori"
Sopimusvaihtoehdot edellisen yrittäjän peruja -> asiakas voisi katsoa pitäisikö muutella näitä ja tietysti miettiä viestintää niistä asiakkaille
Tuotteiden tarkistaminen -> asiakas voisi käydä läpi tuotteet ja miettiä muutoksia tuotteisiin sekä viestimistä näistä asiakkaille
Asiakasrekisterin lähettäminen sovittuna ajankohtana
Muuta, taustaa
Tämän hetken tilanne- viikko 1_2021
Valmistuneet työt/sovitut asiat
- Prosessista:
- Seuraavat kokoukset/koulutukset
- 1.koulutus 7.1. klo 8:00
- 8.1. palaveri, jossa katsotaan etenemistä pe 8.1. klo 15.00-15.30 alustavasti
- Viestintä
- Satu tekee viikottain koontia mitä on tehty ja mitä meillä on tekeillä sekä mitä asiakkaan tulisi tehdä/toimittaa tietoja
- Aikataulu:
- Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 26.-27.1.)
- Ensin tehdään nettisivut ja verkkokauppa kuntoon
- Sitten otetaan Tehdenistä kaikki tieto ja ajetaan se meidän järjestelmään (laitteet kuntoon käyttöönottopäivänä)
- Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 26.-27.1.)
- Seuraavat kokoukset/koulutukset
CRM (asiakasrekisteri)
noin 6 000 asiakasta Tehdenissä -> näiden siirto Wisen järjestelmään
CMS (kotisivut)
Asiakas laittaa visuaaliset materiaalit Santerille (santeri.kyrovaara@framill.fi)
Heti kun teidän demokanta on auki, Satu laittaa asiakkaille pyynnön liittyä (rekisteröityminen ensin ja sitten kirjautuminen)
Tämän jälkeen otetaan heti koulutus kotisivuista ja artikkelien luomisesta 7.1.2021
Linea Plus, online-palvelu
Etusivulle ohjaus - Vimeo-palvelussa -> upotuslinkit näkyvät vain tietylla roolilla, joka annetaan tuotteella
Myynti
Lapsiparkki, Muksula
Arki-iltaisin, samana päivänä varaus klo 12 mennessä -> kukaan ei vahdi perumisia
Yksi työntekijä - Korona-aikana yhden perheen lapset kerrallaan -
Markkinointi
Postituslistat -> millaisia nykyään on ollut?
Lähettäjäosoitteet -> info@liikuntakeskuslinea.fi
Lomakkeet:
"Aloita 2 viikon kokeilu" lomake löytyy -> 2vkon kokeilu voidaan tehdä kiinteällä prepaid-tuotteella jolle annetaan vaan 0€ hinnaksi
Yhteydenotto-lomake
Tarvitaanko palaute-lomaketta?
Taloushallinto
Tilikausi 1.9.-31.8.
Tällä hetkellä kirjanpidonpalvelut Talenomilla -> ei vielä vaihtoa -> mahdollisesti vaihto WiseEconomyyn palveluineen tilinpäätöksen jälkeen?
Laskutus Tehdenissä, eräpäiviä joka päivä
Asiakas voisi lähettää hyvissä ajoin laskuttajailmoituksen Wiselle
Kulkuoikeudet
Asiakas laittaa Jonille tagin postissa, jotta nähdään millainen tagi kyseessä ja että miten meidän lukijat toimivat näiden kanssa
Kulkuoikeudet -> vastataan tähän lomakkeella (miten eroavat millakin jäsenyydellä) -
WiseGym-app
Appi tulisi käyttöön noin parin viikon kulutta käyttöönotosta, jotta ei sekoiteta asiakkaiden päitä alussa liikaa
Tällä hetkellä työn alla
- Demokannan avaus
- CMS
- Santerilla visuaalinen ilme työn alla, kun demokanta avataan:
- https://drive.google.com/drive/folders/130n_5qG3UBAF_cTVcRI-AhZNDV_eYQiE?usp=sharing
- Santerilla visuaalinen ilme työn alla, kun demokanta avataan:
- CRM:
- käyttäjäroolit:
- Root Susanna Tommola ja Mika Raatikainen
- Asiakaspalvelu Jaana Mäenpää ja Viivi Jetsu
- käyttäjäroolit:
- Markkinointi:
- Lähettäjäsähköposti info@liikuntakeskuslinea.fi
- Lomakeita on:
- Aloita kahden viikon kokeilu
- Yhteydenotto
- Laskutus:
- Nykyinen laskuttajailmoitus
- Bambora verkkokauppaan
- Pankkitili:
- FI06 5290 0220 6247 28
- Tilikaudet:
- Nykyinen 1.9.2020-31.8.2021
- Edellinen 1.9.2019-31.8.2020
- Tuleva 1.9.2021-31.8.2022
- Kulun valvonta: henkilökunta 24/7, Tavalliset asiakkaat 05.00-22.00, seniorit, 05.00-16.00
- CMS
- Santerilla visuaalinen ilme työn alla, kun demokanta avataan:
- https://drive.google.com/drive/folders/130n_5qG3UBAF_cTVcRI-AhZNDV_eYQiE?usp=sharing
- https://drive.google.com/drive/folders/130n_5qG3UBAF_cTVcRI-AhZNDV_eYQiE?usp=sharing
Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset
- Kaivataan seuraavia tietoja:
- Domainin palveluntarjoan yhteystiedot
- Verkkosivujen tunnus ja salasana
- Nettiyhteyden palveluntarjoajan yhteystiedot
- Tapahtumakategorioiden lähettäminen -> millaisia jumppia/tapahtumia teillä on -> onko jaettu kategorioihin, esim. helppo, keskitaso, vaativa?
- Maksupäätteen tunnukset ja toimialakoodi
- Tilikartan toimitus
Sopimusvaihtoehdot edellisen yrittäjän peruja -> asiakas voisi katsoa pitäisikö muutella näitä ja tietysti miettiä viestintää niistä asiakkaille
Tuotteiden tarkistaminen -> asiakas voisi käydä läpi tuotteet ja miettiä muutoksia tuotteisiin sekä viestimistä näistä asiakkaille
Asiakasrekisterin lähettäminen sovittuna ajankohtana
Muuta, taustaa
Tämän hetken tilanne- viikko 51 jälkeen
Valmistuneet työt/sovitut asiat
- Prosessista:
- Seuraavat kokoukset/koulutukset
- 1.koulutus 7.1. klo 8:00
- 8.1. palaveri, jossa katsotaan etenemistä -> aika vielä avoinna
- Viestintä
- Satu tekee viikottain koontia mitä on tehty ja mitä meillä on tekeillä sekä mitä asiakkaan tulisi tehdä/toimittaa tietoja
- Aikataulu:
- Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 26.-27.1.)
- Ensin tehdään nettisivut ja verkkokauppa kuntoon
- Sitten otetaan Tehdenistä kaikki tieto ja ajetaan se meidän järjestelmään (laitteet kuntoon käyttöönottopäivänä)
- Käyttöönotto olisi tammikuussa (Jonin ehdotus oli 26.-27.1.)
- Seuraavat kokoukset/koulutukset
CRM (asiakasrekisteri)
noin 6 000 asiakasta Tehdenissä -> näiden siirto Wisen järjestelmään
CMS (kotisivut)
Asiakas laittaa visuaaliset materiaalit Santerille (santeri.kyrovaara@framill.fi)
Heti kun teidän demokanta on auki, Satu laittaa asiakkaille pyynnön liittyä (rekisteröityminen ensin ja sitten kirjautuminen)
Tämän jälkeen otetaan heti koulutus kotisivuista ja artikkelien luomisesta 7.1.2021
Linea Plus, online-palvelu
Etusivulle ohjaus - Vimeo-palvelussa -> upotuslinkit näkyvät vain tietylla roolilla, joka annetaan tuotteella
Myynti
Sopimusvaihtoehdot edellisen yrittäjän peruja -> asiakas voisi katsoa pitäisikö muutella näitä ja tietysti miettiä viestintää niistä asiakkaille
Tuotteiden tarkistaminen -> asiakas voisi käydä läpi tuotteet ja miettiä muutoksia tuotteisiin sekä viestimistä näistä asiakkaille
Lapsiparkki, Muksula
Arki-iltaisin, samana päivänä varaus klo 12 mennessä -> kukaan ei vahdi perumisia
Yksi työntekijä - Korona-aikana yhden perheen lapset kerrallaan -
Markkinointi
Postituslistat -> millaisia nykyään on ollut?
Lähettäjäosoitteet -> mistä osoitteista lähtee uutiskirjeet asiakkaille?
Lomakkeet:
"Aloita 2 viikon kokeilu" lomake löytyy -> 2vkon kokeilu voidaan tehdä kiinteällä prepaid-tuotteella jolle annetaan vaan 0€ hinnaksi
Olisiko hyvä olla ota yhteyttä lomake? -> Onko esim. yritysmyyntiä (voisi olla siitäkin lomake) -> Tarvitaanko palaute-lomaketta?
Taloushallinto
Tilikausi 1.9.-31.8.
Tällä hetkellä kirjanpidonpalvelut Talenomilla -> ei vielä vaihtoa -> mahdollisesti vaihto WiseEconomyyn palveluineen tilinpäätöksen jälkeen?
Laskutus Tehdenissä, eräpäiviä joka päivä
Asiakas voisi lähettää hyvissä ajoin laskuttajailmoituksen Wiselle
Kulkuoikeudet
Asiakas laittaa Jonille tagin postissa, jotta nähdään millainen tagi kyseessä ja että miten meidän lukijat toimivat näiden kanssa
Kulkuoikeudet -> vastataan tähän lomakkeella (miten eroavat millakin jäsenyydellä) -
WiseGym-app
Appi tulisi käyttöön noin parin viikon kulutta käyttöönotosta, jotta ei sekoiteta asiakkaiden päitä alussa liikaa
Tällä hetkellä työn alla
- Demokannan avaus
Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset
- Vastaaminen tiedonkeruulomakkeeseen: https://wisegym.fi/?survey=fb3671f5