WiseGymin avulla myyt enemmän - myös nykyisille asiakkaille
WiseGym-toiminnanohjausjärjestelmän avulla saat kaiken irti lisämyynnistä! Lue vinkit siihen, miten myyt enemmän jo olemassa oleville asiakkaillesi.
WiseGym-toiminnanohjaus sisältää kotisivut, markkinoinnin, myynnin ja taloushallinnon työkalut täydennettynä kuntosalitoiminnan ratkaisuilla - kaikki samassa CRM-järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla.
Kaiken pohjana segmentointi: Mitä myydään ja kenelle?
Edelleen monet yritykset käyttävät toiminnassaan massaviestintää. Saman viestin lähettäminen jokaiselle kontaktille on helppoa, mutta ei kovinkaan toimivaa: viesti valuu suurelta osalta ohi johtuen siitä, että sen sisältö ei ole vastaanottajalle merkityksellistä.
WiseGymin avulla saa helposti tuotettua oikeaa sisältöä sekä lähetettyä sen oikealle kohderyhmälle. Järjestelmän avulla saa ryhmiteltyä asiakkaita automaattisesti segmentteihin mm. heidän ostokäyttäytymisensä perusteella. Viestimällä näin syntyneille segmenteille saadaan myytyä oikeita tuotteita / palveluita oikealle ja ennen kaikkea potentiaaliselle kohderyhmälle.
Kysyimme PowerGymin Ville Ahvenaiselta, että miten he ovat hyödyntäneet WiseGymin kohdennettua myyntiä nykyisille asiakkaille:
"Kuntosalin omistajat - itseni mukaan lukien - kuulevat useasti asiakkailta: "miksi aina kaikki parhaimmat tarjoukset menevät uusille asiakkaille ja vanhat unohdetaan kokonaan?
Tämä on pitkälti totta ja johtuu siitä, että markkinointi kohdistuu useasti kaikille eikä sitä voida järkevästi kohdentaa haluttuun asiakasryhmään. Kohdennetun markkinoinnin automaatiot ovat WiseGym-järjestelmän parhaita puolia. Niiden avulla olemme saaneet nostettua nykyisten asiakkaiden tuottoa huomattavasti. Järjestelmä luokittelee asiakasryhmät automaattisesti esimerkiksi verkkokauppaostosten, kyselyihin annettujen vastausten sekä erilaisten arvonta- ja kilpailuosallistumisten mukaan. Tämän jälkeen näille ryhmille voidaan kohdentaa markkinointia / lisämyyntiä heille räätälöidyillä viesteillä."
Alla olevasta linkistä löytyy webinaaritallenne, jossa käymme läpi, miten segmentoitu markkinointi onnistuu WiseGymin työkaluilla.
Tienaa tuottamillasi sisällöillä
Pandemia-aika on antanut sysäyksen kuntosalien ja liikuntakeskusten tuottamille kotitreeneille. WiseGym taipuu myös erinomaisesti tällaisen sisällön tuottamiseen sekä sen myyntiin. Kotisivuille saadaan upotettua videoita, kuvia ja tekstiä. Tuotettua sisältöä voidaan myydä eteenpäin asiakkaille "maksullisena artikkelina" ja/tai tarjottua vaikkapa tiettyjen asiakkuustasojen hintaan kuuluvaksi.
Sisältöihin pystytään siis aina määrittämään se, kenelle ne ovat ilmaisia, kenelle maksullisia. Näin saadaan tuotettua jäsenyyteen lisäarvoa ja sitä kautta mahdollisesti myytyä niitä myös enemmän.
Kiinnostuitko? Sovi kanssamme esittely teidänkin salille!
Lue myös
WiseNetwork on saanut raudanlujan vahvistuksen tiimiinsä, kun pitkän kokemuksen kuntosalialalta omaava Ville Ahvenainen aloittaa WiseGymillä asiantuntijan roolissa.
Kuluttaja elää arjessaan valtavan markkinointiviestinnän hälyn keskellä. Viestiä tulee sieltä ja täältä – suurin osa kaikuu kuuroille korville, koska viesti ei osu oikealla sisällöllä, se ei tule oikella hetkellä ja vastaanottajakin saattaa olla väärä. WiseGymin toiminnanohjausjärjestelmässä on otettu juuri edellä mainittu haaste ratkaisun keskiöön.