Loaded käyttöönotto

OX GYM Oy (Loaded) vko 8_2021

Valmistuneet työt

  • CMS
    • Nettisivut wisedemo16.fi
      • Nettisivuihin tehty viilauksia (lisätty uutiset kohta Bullin ja toisen miehen kuvan viereen)
    • Ohjeistettu sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
  • CRM-koulutus 15.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Kaikki työntekijtä kutsuttu käyttäjiksi
      • Kutsuttu: Olli Suominen, Matias Koistinen ja Sini Lehtonen
    • Roolit:
      • Työntekijöillä root-rooli ja ei tarvetta muille rooleille tällä hetkellä
      • Kun tulee valmennuksia ja maksullista sisältöä, tehdään rooli, jolla oikeus sisältöön (rooli saadaan tuotteen oston yhteydessä)
    • Käyty läpi CRM:n käyttö
      • Kontaktit:
        • Yritykset
          • Näytetty miten luodaan yritys
        • Henkilö-puoli
          • Näytetty miten luodaan uusi kontakti ja annetaan rooli
          • Näytetty mitä tietoja henkilön alle tulee ja kerrottu mistä mikäkin tieto tulee
          • Tagit:
            • käytiin läpi tägien merkitys CRM:ssä ja tehtiin tägit Satu Viljasen alle:
              • tuotteet tägitetty nimen mukaan ja tehty lisäksi tägi "kaikkiostaneet"
      • Käyty läpi seuraavat:
        • Aktiviteetit
        • Tehtävät
        • Kalenteri
          • Ei tällä hetkellä tarvetta sisäiselle kalenterille
  • Myynti-koulutus 16.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Tuotteet
      • Tehty kategoriat:
        • Premium Access 24/7
        • No Traffic Access 20-14
        • DSay Passes 24h
      • Tuotteet:
        • Ennakkomyynnin tuotteet:
          • Yhteensä vain 300 asiakasta voi ostaa näitä
          • Premium Access 1 Year Presale
          • Premium Access 6 Months Presale
        • Tehty kkoulutuksessa tuotteet valmiiksi:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1Day Pass
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 20-14
          • Premius Access 1 Year
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 1 Year Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premium Access 6 Months
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 6 Months Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premius Access Member
    • Varastot
      • Tällä hetkellä ei varastotuotteita -> jos tulee tehdään varasto -> esim. myytäviä kulutustuotteita (takkeja, kuppeja etc)
    • Tilaukset käyty läpi
      • Tänne tulee tilaukset verkkokaupasta ja kassasta
    • Myynti
      • Täällä näkyy myynnin seuranta, sopimukset, myyntien sopimukset, päivämyynti sekä asetukset että kassa
        • Sovittu, että katsotaan liidimyyntiä tarpeen mukaan
        • Katsotaan näitä tarkemmin vielä, kun alkaa tilauksia/myyntiä tulla
    • Asetukset
  • Markkinointi- koulutus osa 1 18.2. ja siihen liittyvät asiat
    • Laitetaan lähettäjäsähköposti info@loaded.fi tuotantoon laittamisen jälkeen
    • Neuvottu miten tehdään postituslista (miten luodaan postituslista, tägin laittaminen etc)
    • Tehty postituslistat
      • 10x1daypass
      • 1daypass
      • exkaikkiostaneet
      • henkilökunta
      • kaikkiostaneet
      • member
      • notrafficaccess
    • Olli tekee loput harjoituksena itse
    • Tehty esimerkki spostimarkkinointiin
      • Neuvottu perustietojen kirjaamisesta
      • Neuvottu myös tekemään ensin artikkeli valmiiksi ja mitä elementtejä voi käyttää
      • Neuvottu valitsemaan aina postituslistaan myös henkilökunnan, jotta sisäisesti myös asiakasviesteistä menee henkilökunnalle
      • Neuvottu, että lähettää voi samantien tai ajastaa myöhemmin lähtemään
  • Markkinointi-koulutus osa 2 (23.2. klo 13) ja siihen liittyvät asiat
    • Yleistä:
      • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
      • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
    • Tapahtumat:
      • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
      • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
    • Tiedonkeruu:
      • Asiakaspalaute

Tällä hetkellä työn alla

  • Kotisivujen viimeiset viilaukset
    • Tarpeen mukaan viilataan
  • Verkkokaupan etusivun muokkaus niin, että kaikki tuotteet näkyvät tässä
    • Santerilla/Paavolla työn alla
  • WS-kanavan avain saatu
    • Odotetaan, että saadaan kanta tuotantoon
  • Verkkokaupan dokumentit tehty ja paikoilla, mutta VismaPaylle täytyy laittaa tarkistuspyyntö, että saadaan kauppa auki (satu)
  • Domain ja välittäjänvaihtoavain saatu
  • Appi on työn alla
    • valmistunee viikolla 9 (visut seuraavaksi ja sitten laitetaan hyväksyttäväksi)
    • hyväksyntään pistetään, kun tiedetään aikataulusta (kulunvalvonnan asennuksen lähellä googlelle ja applelle hyväksyntään)
  • Kun aloitetaan ennakkomyynti, niin:
    • Verkkokaupassa näkyy kaikki tuotteet, mutta vain kahta voi ostaa:
      • laitetaan varastosaldon seuranta päälle ja osto estetyksi jos saldo 0 -> eli muille paitsi myytäville

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Tuotteiden tekstien lisääminen, mikäli joltain uupuu (presale)
  • Postituslistojen tekeminen (osa tehty)
  • Bamboralta ei ole vielä tullut tilauksesta tietoa
  • Asiakkaalle laitettu viestiä, että tilaa Vismapayn ja linkki
  • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille -> palveluntarjoajalta tulisi kysyä tilannetta viikottain

Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Asiakas ilmoitti, että:
    • Osan laitteiden tulo viivästyy -> katsotaan miten tilanne elää
    • nettiyhteys status:

      • Asennus on näillä näkymin 15.3. ja

      • IP-tietojen lähetyksen sain aikaistettua – ne tulevat 3.3. (normaalisti tulevat pari päivää ennen kytkentää).

  • WiseGymi porttien tulo tapahtuu maaliskuussa ja lähetetään samantien Tampereelle -> sovitaan asennus lukkoliikkeen kanssa, kun aikataulu selvinnee
  • Viikko 9-11
    • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
      • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
      • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
      • Varmistetaan seuraavat:
        • Tilikartta
          • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
            • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
            • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
        • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
        • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
          • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
          • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
        • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
        • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
          • laitetaan maksukanavan croni päälle
        • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
        • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
        • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
        • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
        • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
        • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälleKun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
    • Koulutus Kassa
      • Käydään läpi miten kassa toimii ja miten maksaa useampia laskuja kerralla tai maksaa liikuntaseteleillä
    • Koulutus Asiakaspalvelulle kulunvalvonnan asennuksen päivänä klo 14:00-16:00
      • Käydään läpi:
        • CRM
          • Miten luodaan uusi henkilö kantaan
          • Miten tehdään tilaus ja sopimus sekä maksetaan laskuja
          • Miten tarkistetaan ja muutetaan asiakkaan tietoja
        • Kassa
          • Miten tehdään kassaan maksuja
        • Gym
          • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Myydään Presale-tuotteita jollakin aika välillä
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti
  • Huomioita:

    - Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

    - Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus

OX GYM Oy (Loaded Gym) vko 7_2021


Valmistuneet työt

  • CMS
    • Nettisivut wisedemo16.fi
      • Nettisivuihin tehty viilauksia (lisätty uutiset kohta Bullin ja toisen miehen kuvan viereen)
    • Ohjeistettu sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
  • CRM-koulutus 15.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Kaikki työntekijtä kutsuttu käyttäjiksi
      • Kutsuttu: Olli Suominen, Matias Koistinen ja Sini Lehtonen
    • Roolit:
      • Työntekijöillä root-rooli ja ei tarvetta muille rooleille tällä hetkellä
      • Kun tulee valmennuksia ja maksullista sisältöä, tehdään rooli, jolla oikeus sisältöön (rooli saadaan tuotteen oston yhteydessä)
    • Käyty läpi CRM:n käyttö
      • Kontaktit:
        • Yritykset
          • Näytetty miten luodaan yritys
        • Henkilö-puoli
          • Näytetty miten luodaan uusi kontakti ja annetaan rooli
          • Näytetty mitä tietoja henkilön alle tulee ja kerrottu mistä mikäkin tieto tulee
          • Tagit:
            • käytiin läpi tägien merkitys CRM:ssä ja tehtiin tägit Satu Viljasen alle:
              • tuotteet tägitetty nimen mukaan ja tehty lisäksi tägi "kaikkiostaneet"
      • Käyty läpi seuraavat:
        • Aktiviteetit
        • Tehtävät
        • Kalenteri
          • Ei tällä hetkellä tarvetta sisäiselle kalenterille
  • Myynti-koulutus 16.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Tuotteet
      • Tehty kategoriat:
        • Premium Access 24/7
        • No Traffic Access 20-14
        • DSay Passes 24h
      • Tuotteet:
        • Ennakkomyynnin tuotteet:
          • Yhteensä vain 300 asiakasta voi ostaa näitä
          • Premium Access 1 Year Presale
          • Premium Access 6 Months Presale
        • Tehty kkoulutuksessa tuotteet valmiiksi:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1Day Pass
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 20-14
          • Premius Access 1 Year
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 1 Year Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premium Access 6 Months
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 6 Months Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premius Access Member
    • Varastot
      • Tällä hetkellä ei varastotuotteita -> jos tulee tehdään varasto -> esim. myytäviä kulutustuotteita (takkeja, kuppeja etc)
    • Tilaukset käyty läpi
      • Tänne tulee tilaukset verkkokaupasta ja kassasta
    • Myynti
      • Täällä näkyy myynnin seuranta, sopimukset, myyntien sopimukset, päivämyynti sekä asetukset että kassa
        • Sovittu, että katsotaan liidimyyntiä tarpeen mukaan
        • Katsotaan näitä tarkemmin vielä, kun alkaa tilauksia/myyntiä tulla
    • Asetukset
  • Markkinointi- koulutus osa 1 18.2. ja siihen liittyvät asiat
    • Laitetaan lähettäjäsähköposti info@loaded.fi tuotantoon laittamisen jälkeen
    • Neuvottu miten tehdään postituslista (miten luodaan postituslista, tägin laittaminen etc)
    • Tehty postituslistat
      • 10x1daypass
      • 1daypass
      • exkaikkiostaneet
      • henkilökunta
      • kaikkiostaneet
      • member
      • notrafficaccess
    • Olli tekee loput harjoituksena itse
    • Tehty esimerkki spostimarkkinointiin
      • Neuvottu perustietojen kirjaamisesta
      • Neuvottu myös tekemään ensin artikkeli valmiiksi ja mitä elementtejä voi käyttää
      • Neuvottu valitsemaan aina postituslistaan myös henkilökunnan, jotta sisäisesti myös asiakasviesteistä menee henkilökunnalle
      • Neuvottu, että lähettää voi samantien tai ajastaa myöhemmin lähtemään

Tällä hetkellä työn alla

  • Kotisivujen viimeiset viilaukset
    • Tarpeen mukaan viilataan
  • Verkkokaupan etusivun muokkaus niin, että kaikki tuotteet näkyvät tässä
    • Santerilla työn alla
  • WS-kanavan avain saatu
    • Odotetaan, että saadaan kanta tuotantoon
  • Verkkokaupan dokumentit tehty ja paikoilla, mutta VismaPaylle täytyy laittaa tarkistuspyyntö, että saadaan kauppa auki
  • Domain ja välittäjänvaihtoavain saatu
  • Kun aloitetaan ennakkomyynti, niin:
    • Verkkokaupassa näkyy kaikki tuotteet, mutta vain kahta voi ostaa:
      • laitetaan varastosaldon seuranta päälle ja osto estetyksi jos saldo 0 -> eli muille paitsi myytäville

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Tuotteiden tekstien lisääminen
  • Postituslistojen tekeminen
  • Bambora?
  • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille -> palveluntarjoajalta tulisi kysyä tilannetta


Aikataulu tuleville viikoille

  • Asiakas ilmoitti, että osan laitteiden tulo viivästyy -> katsotaan miten tilanne elää
  • Viikko 8
    • Koulutus Markkinointi osa 2 tiistaina 23.2. klo 13 lähtien
      • Tapahtumat
        • Suunnitellaan miten hyödyntää tapahtuma-työkaluja yrityksessä
      • Tiedonkeräys
        • Suunnitellaan tiedonkeräyslomakkeita ja neuvotaan miten näitä tehdään
          • Neuvotaan myös myynninseurannassa lomakkeen hyödyntämistä
      • Mainonnanhallinta
        • Suunnitellaan ja kartoitetaan tarvetta mainonnanhallinnan käytölle
    • Koulutus Laskutus ja Kassa
      • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
        • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
        • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
        • Varmistetaan seuraavat:
          • Tilikartta
            • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
              • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
              • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
          • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
          • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
            • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
            • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
          • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
          • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
            • laitetaan maksukanavan croni päälle
          • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
          • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
          • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
          • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
          • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
          • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälle
    • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
    • Kun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
  • Viikko 9
    • Asiakaspalvelun koulutus ja Gym (lisäkoulutuksia tarpeen mukaan)
    • Viestintää sähköpostimarkkinoinnin keinoin asiakaskuntaa kohden
      • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä -> vuosisopparilla olevat vain silloin
    • Gym
      • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti



Huomioita:

- Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

- Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus

OX GYM Oy (Loaded Gym) vko 7_2021

aikataulu

  • Vko 6_2021
    • Asiakas vastannut tiedonkeruulomakkeeseen
      • Asiakkaalle välitetty pyyntö olla yhteydessä pankkiinsa ja välittää WS-kanavan avauspyyntö
      • Domainin välittäjänvaihtoavain meillä
      • Domain tulee Louhelta, kuten spostitkin (domain www.loaded.fi)
      • Tällä hetkellä ei tarvetta rajoitetuille rooleille
      • Lähettäjäosoitteena toimisi info@loaded.fi
      • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille
      • Pankkitili on FI56 3131 1002 2355 33
    • Satu tehnyt sopimuspohjan Bamboran maksuvälittäjäksi ja lähettänyt asiakkaalle täytettäväksi
      • Huomioidaan, että tilauksen käsittely voi kestää 2 viikkoa
    • Framill teki kotisivut pohjien mukaan
    • Logo saatu tägeihin ja Framililla työn alla leiska logosta, jonka jälkeen tilaus kestää noin (3vko-4vko toimituksesta, kun tilaus lähtee meiltä)
  • Viikko 7
    • Koulutus CMS ja CRM maanantaina 15.2.2021 klo 10:00-11:00
      • CMS:
        • Ohjeistetaan sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
        • Mikäli kotisivuissa korjattavaa, tarkistetaan tässä vaiheessa onko tarvetta muutoksille -> Santeri Kyrövaara/Satu
      • CRM:
        • Mietitään rooleja ja tarvetta erilaisille rooleille
        • Käydään läpi CRM:n käyttö
          • Kontaktit: yritykset, henkilö-puoli
          • Työ: aktiviteetit, tehtävät ja kalenteri (kartoitetaan tarvetta sisäiselle kalenterille)
          • Asetukset: tagit -> käydään läpi tägien merkitys CRM:ssä
    • Koulutus Myynti 16.2. klo 11-12
      • Tuotteet:
        • Käydään läpi tuotteiden asetuksia ja miten tuotteita kannattaa luoda
        • Tuotteita mietittynä:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1 Day Pass
          • Week End Pass Fri-Sun
        • Kulkuoikeudet:
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 24/7
            • Varmistetaan kuntosalin ja käyttö tägillä vs. mobiili appilla (selvitetään tämän aikataulu)
        • Tarkistetaan kategoriat, millaisia tuotekategorioita tehdään (onko tarvetta)
        • Tarkistetaan onko tarvetta varianteille, kun tuotteet ovat valmiina
        • Käydään läpi alennuskoodien käyttö ja selvitetään onko alennuskoodeille tarvetta (erityisesti alkuun tai esimerkiksi yrityksille)
      • Varastot:
        • Tarkennetaan tuleeko varastotuotteita ja luodaan tarpeen mukaan varastoa sitä mukaan, kun tuotteita tulee
      • Käydään läpi myös seuraavat: tilaukset ja myynnin osuus
        • Selvitetään onko tarvetta myynnin seurannalle, liidikehitys
        • Käydään tarkoin läpi miten myynnin työkaluja pystytään hyödyntämään
    • Koulutus Markkinointi to 18.2. klo 11-12
      • Ennakkomarkkinointi voidaan aloittaa, kun asetukset ja pohjat ovat ok
      • Sähöpostimarkkinointi:
        • Käydään läpi miten käyttää sähköpostimarkkinointia hyödyksi
        • Suunnitellaan postituslistoja, joita tullaan tarvitsemaan sähköpostimarkkinoinnissa -> opetetaan myös tekemään itse postituslistoja
      • Tapahtumat
        • Suunnitellaan miten hyödyntää tapahtuma-työkaluja yrityksessä
      • Tiedonkeräys
        • Suunnitellaan tiedonkeräyslomakkeita ja neuvotaan miten näitä tehdään
          • Neuvotaan myös myynninseurannassa lomakkeen hyödyntämistä
      • Mainonnanhallinta
        • Suunnitellaan ja kartoitetaan tarvetta mainonnanhallinnan käytölle
  • Viikko 8
    • Koulutus Laskutus ja Kassa
      • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
        • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
        • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
        • Varmistetaan seuraavat:
          • Tilikartta
            • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
              • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
              • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
          • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
          • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
            • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
            • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
          • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
          • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
            • laitetaan maksukanavan croni päälle
          • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
          • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
          • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
          • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
          • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
          • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälle
    • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
    • Kun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
  • Viikko 9
    • Asiakaspalvelun koulutus ja Gym (lisäkoulutuksia tarpeen mukaan)
    • Viestintää sähköpostimarkkinoinnin keinoin asiakaskuntaa kohden
      • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä -> vuosisopparilla olevat vain silloin
    • Gym
      • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti



Huomioita:

- Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

- Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus

OX GYM Oy (Loaded Gym) vko 6_2021

aikataulu

  • Vko 6_2021
    • Asiakas vastannut tiedonkeruulomakkeeseen
      • Asiakkaalle välitetty pyyntö olla yhteydessä pankkiinsa ja välittää WS-kanavan avauspyyntö
      • Domainin välittäjänvaihtoavain meillä
      • Domain tulee Louhelta, kuten spostitkin (domain www.loaded.fi)
      • Tällä hetkellä ei tarvetta rajoitetuille rooleille
      • Lähettäjäosoitteena toimisi info@loaded.fi
      • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille
      • Pankkitili on FI56 3131 1002 2355 33
    • Satu tehnyt sopimuspohjan Bamboran maksuvälittäjäksi ja lähettänyt asiakkaalle täytettäväksi
      • Huomioidaan, että tilauksen käsittely voi kestää 2 viikkoa
    • Framill teki kotisivut pohjien mukaan
    • Logo saatu tägeihin ja Framililla työn alla leiska logosta, jonka jälkeen tilaus kestää noin (3vko-4vko toimituksesta, kun tilaus lähtee meiltä)
  • Viikko 7
    • Koulutus CMS ja CRM maanantaina 15.2.2021 klo 10:00-11:00
      • CMS:
        • Ohjeistetaan sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
        • Mikäli kotisivuissa korjattavaa, tarkistetaan tässä vaiheessa onko tarvetta muutoksille -> Santeri Kyrövaara/Satu
      • CRM:
        • Mietitään rooleja ja tarvetta erilaisille rooleille
        • Käydään läpi CRM:n käyttö
          • Kontaktit: yritykset, henkilö-puoli
          • Työ: aktiviteetit, tehtävät ja kalenteri (kartoitetaan tarvetta sisäiselle kalenterille)
          • Asetukset: tagit -> käydään läpi tägien merkitys CRM:ssä
    • Koulutus Myynti (ajankohta sopimatta)
      • Tuotteet:
        • Käydään läpi tuotteiden asetuksia ja miten tuotteita kannattaa luoda
        • Tuotteita mietittynä:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1 Day Pass
          • Week End Pass Fri-Sun
        • Kulkuoikeudet:
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 24/7
            • Varmistetaan kuntosalin ja käyttö tägillä vs. mobiili appilla (selvitetään tämän aikataulu)
        • Tarkistetaan kategoriat, millaisia tuotekategorioita tehdään (onko tarvetta)
        • Tarkistetaan onko tarvetta varianteille, kun tuotteet ovat valmiina
        • Käydään läpi alennuskoodien käyttö ja selvitetään onko alennuskoodeille tarvetta (erityisesti alkuun tai esimerkiksi yrityksille)
      • Varastot:
        • Tarkennetaan tuleeko varastotuotteita ja luodaan tarpeen mukaan varastoa sitä mukaan, kun tuotteita tulee
      • Käydään läpi myös seuraavat: tilaukset ja myynnin osuus
        • Selvitetään onko tarvetta myynnin seurannalle, liidikehitys
        • Käydään tarkoin läpi miten myynnin työkaluja pystytään hyödyntämään
    • Koulutus Markkinointi (ajankohta sopimatta)
      • Ennakkomarkkinointi voidaan aloittaa, kun asetukset ja pohjat ovat ok
      • Sähöpostimarkkinointi:
        • Käydään läpi miten käyttää sähköpostimarkkinointia hyödyksi
        • Suunnitellaan postituslistoja, joita tullaan tarvitsemaan sähköpostimarkkinoinnissa -> opetetaan myös tekemään itse postituslistoja
      • Tapahtumat
        • Suunnitellaan miten hyödyntää tapahtuma-työkaluja yrityksessä
      • Tiedonkeräys
        • Suunnitellaan tiedonkeräyslomakkeita ja neuvotaan miten näitä tehdään
          • Neuvotaan myös myynninseurannassa lomakkeen hyödyntämistä
      • Mainonnanhallinta
        • Suunnitellaan ja kartoitetaan tarvetta mainonnanhallinnan käytölle
  • Viikko 8
    • Koulutus Laskutus ja Kassa
      • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
        • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
        • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
        • Varmistetaan seuraavat:
          • Tilikartta
            • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
              • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
              • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
          • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
          • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
            • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
            • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
          • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
          • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
            • laitetaan maksukanavan croni päälle
          • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
          • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
          • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
          • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
          • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
          • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälle
    • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
    • Kun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
  • Viikko 9
    • Asiakaspalvelun koulutus ja Gym (lisäkoulutuksia tarpeen mukaan)
    • Viestintää sähköpostimarkkinoinnin keinoin asiakaskuntaa kohden
      • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä -> vuosisopparilla olevat vain silloin
    • Gym
      • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti



Huomioita:

- Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

- Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus



OX GYM Oy (Loaded Gym)

aikataulu

  • Vko 4_2021
    • Heti ohjeet kaapeloinnista asiakkaalle (oveen ja porttiin), Joni laittaa
    • Tiedonkeruulomake: https://wisegym.fi/?survey=fb3671f5
    • Palomuuri- ja porttiohjaukset -> palveluntarjoaja?
    • Avataan demokanta ja kutsutaan Olli käyttäjäksi
    • Tarjottu 1000 kpl tägejä ja Santulle leiska logosta -> sitten heti tilaus, kestää noin 3vko-4vko toimituksesta, kun tilaus lähtee meiltä
  • Koulutukset alkavat heti helmikuun alusta
    • CMS
    • CRM
    • Myynti
    • Markkinointi
    • Laskutus
    • Kassa
  • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
  • Ennakkomarkkinointi käyntiin nopeasti
  • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä> vuosisopparilla olevat vain silloin
  • 1.4.2021 avataan sali virallisesti


Etukäteen mietittyjä asioita:

  1. CMS
    1. Visuaalinen ilme jo meillä
    2. Karsitut nettisivut
  2. Myynti
    1. Tuotteita jo mietittynä
      1. vain kaksi kategoriaa
        1. Asiakkaat:
          1. Premium Access 24/7
          2. No Traffic Access 20-14
        2. Henkilökunta
          1. Admin 24/7
        3. Lisäksi seuraavia tuotteita
          1. 1 Day Pass
          2. 10 X 1 Day Pass
          3. Week End Pass Fri-Sun
      2. Jäsenyystuotteen tuotepaketti
    2. Kahvilamyyntiä
    3. Varastomyyntiä ei
  3. Taloushallinto
    1. Vain laskutus -> ei wiseEconomyä
    2. Maksutavat
      1. Kaikki liikuntaetu-maksutavat
        1. Asiakas tekee sopimukset näiden toimijoiden kanssa
        2. Tarvitaan Smartumin VenueID
      2. Bambora verkkokauppaan ja kassaan -> laitetaan sopimuslinkki asiakkaalle
    3. Maksupääte meiltä missä kuittitulostin, joni laittaa tarjouksen -> pitäisi olla maksupääte maaliskuussa paikan päällä
    4. Laskutuspäivä sopiminen myöhemmin -> salin avauksen jälkeen


Domainin siirtoavain on jo


Mullistamme kuntosalikokemuksesi.