Loaded käyttöönotto

Loaded (OX GYM Oy) vko 18_2021

Valmistuneet työt


Viikolla 18 valmistuneet/varmistuneet tiedot:

  • Muutettu sopimuksien aloituspäiviä
  • Tilattu uusi maksupääte


Tällä hetkellä työn alla

  • Tällä hetkellä ei ole työn alla mitään


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • ​​​​​​​Ei tarvittavia tietoja

Loaded (OX GYM Oy) vko 17_2021

Valmistuneet työt


Viikolla 17 valmistuneet/varmistuneet tiedot:

  • 3.5. ovet aukeavat
    • Ohjelmoija ajaa kaikille kulkuoikeudet
    • Kaikille laitettu 3.5. sopimuksen/kertakorttien aloitusajankohta
      • Olli laittaa kaikille sellaisille henkilöille, jotka aloittavat 3.5. tägin, jonka ilmoittaa meille
      • Ja muiden aloitusajankohta siirretään 4.6. alkavaksi
        • Meiltä siirretään nämä loput (jotka aloittavat myöhemmin) massana 3.5. heti, kun saamme tiedon.
  • Satu piti koulutuksen sopimuksien luonnista ja kassan käytöstä
    • Sopimukset:
      • Pitää aina hyväksyä sopimus ja muuttaa laskutuksen asetukset laskutus-välilehdeltä
    • Kassa:
      • Jos hyödyntää kassasta lasku vaihtoehtoa -> tästä syntyy tilaus, mutta suoraan tästä ei voi tehdä laskua, vaan lasku pitää luoda käsin
      • Näitä tehty ja lähetetty Sadun ja Justuksen toimesta viikolla 17
  • Laskutuksen koulutus oli Justuksen kanssa pe 30.4. klo 9 eteenpäin ja käytiin läpi laskutuksen asioita
  • Kassalaitetta (Yomani XR) ei olla voitu tilata, koska Bamboralla on jäänyt sopimus hyväksymättä, vaikka kaikki on ilmoitettu olevan oikein Wiselle ja Loadedille
    • Sopimus lähetetty uudelleen hyväksyttäväksi to 29.4. ja kun Olli saa Bamboralta kauppiastunnuksen ja toimialakoodin, niin Satu laittaa tilauksen Poplapaylle.


Tällä hetkellä työn alla

  • Ohjelmoijalla työn alla tuotteiden kulkuoikeuksiin liittyvät asiat (Day passes ja voimassaoloajan alkaminen 1.käyntikerrasta)
  • Muutokset sopimuksen aloituspäivissä (kun varmistus tästä saadaan Ollilta 3.5. klo 12 mennessä)


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • 3.5. klo 12 mennessä ilmoitus niistä henkilöistä, jotka aktivoivat sopimuksensa sekä niistä, jotka eivät


Loaded (OX GYM Oy) vko 16_2021

Valmistuneet työt


Tarkennettuja tietoja viikolla 16

  • Ensi viikolla (viikko 17) ti, to ja su voi ostaneet käydä testaamassa laitteita ja paikkaa -> tämän jälkeen tekevät päätöksen haluavatko aktivoida sopimuksen 3.5. lähtien vai vasta, kun kaikki laitteet ovat saapuneet (näiden tietojen mukaan 15.6 aikoihin)
    • Toimenpiteet 3.5.
      • Ne asiakkaat, jotka haluavat aktivoida 3.5. sopimuksen -> laitetaan joku tietty tägi (olli miettii tägiä) ja laitetaan sopimuksen alkupäivä 3.5.
      • Ne asiakkaat, jotka aktivoivat sopimuksen vasta 15.6. jälkeen, sopimuksen alkamispäivä muutetaan 15.6. lähtien
  • Seuraavat koulutukset:
    • Satu pitää sopimukset ja kassan 29.4 klo 14
      • Teams kautta
    • Justus Haapala pitää laskutuksen koulutuksen pe 30.e. klo 9-11
      • Mahdollisesti teams tai meets
  • Portti on asennettu paikoilleen
    • Tulisi myös konffata tämä
  • esiintyneitä ongelmia:
    • Spostit tai tilausvahvistukset eivät ole menneet perille Jouni Vepsäläinen ja Jouni Maki-Panula
      • Tarkistettu, että nämä ovat menneet asiakkaille (sendgrid näyttää niiin) ja toinen oli klikannut auki useamman kerran -> todennäköisesti mennyt roskapostiin
    • Miksi tilaus- ja sopimusmäärät eivät täsmää -> selvitetään asiaa
    • Laskutus
      • Asiakkaat eivät ole saaneet laskujaan -> selvitetään asiaa -> osa ainakin on saanut ja näkyy avoinna olevina
    • Kassamaksu tehty väärin
      • Mäki-Panula Jounin kassamaksu 22.4. tehty virheellisesti, ei olekaan maksanut -> poistetaan


Aiemmin tarkennetut tiedot:

  • CMS
    • Etusivulle lisätty uutiset-neljä palstaa, ajankohtaista kategorialla
  • Myynti
    • Olli sai linkin presale-tuotteisiin ja nämä välitettiin potentiaalisille asiakkaille
      • Huomattiin, että verkkokauppaan oli eksynyt tyhjä maksutapa ja muodostunut tilauksia "odottaa maksua" (13 kpl)
        • Nämä laskutettu asiakkailta viikolla 13
        • Presale-tuotteille pistetty mahdollisesti maksaa Smartumilla
    • Avattiin verkkokauppa myös muille pe 26.3. klo 12
      • Pois näkyvistä
        • Premium Access 24/7 kategoria ja tuotteet pois verkkokaupasta näkyvistä
        • 10 *1 day pass presale
      • Näkyvissä, mutta ei voi ostaa
        • No traffic
        • Day passes
      • Lisätään Presale-kategoria uudestaan ja sinne seuraavat tuotteet
        • Member
        • 6 months
        • 1 year
    • Joni pitänyt kassakoulutuksen ja näyttänyt miten kirjattu liikuntarahat
  • Markkinointi
    • Lähetetty asiakkaille spostimarkkinointia presalesta
  • Yleistä:
    • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
    • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
  • Tapahtumat:
    • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
    • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
  • Tiedonkeruu:
    • Asiakaspalaute


Tällä hetkellä työn alla

  • Ohjelmoijalla työn alla tuotteiden kulkuoikeuksiin liittyvät asiat (Day passes ja voimassaoloajan alkaminen 1.käyntikerrasta)
  • Muutokset sopimuksen aloituspäivissä, kun varmistus tästä saadaan huhtikuun lopulla


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • 3.5. klo 12 mennessä ilmoitus niistä henkilöistä, jotka aktivoivat sopimuksensa sekä niistä, jotka eivät


Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Viikolla 17
    • Koulutus laskutuksesta
    • Salin avaus käyttöön

Loaded (OX GYM Oy) vko 15_2021

Valmistuneet työt

Ei muutoksia viikolla 15


  • CMS
    • Etusivulle lisätty uutiset-neljä palstaa, ajankohtaista kategorialla
  • Myynti
    • Olli sai linkin presale-tuotteisiin ja nämä välitettiin potentiaalisille asiakkaille
      • Huomattiin, että verkkokauppaan oli eksynyt tyhjä maksutapa ja muodostunut tilauksia "odottaa maksua" (13 kpl)
        • Nämä laskutettu asiakkailta viikolla 13
        • Presale-tuotteille pistetty mahdollisesti maksaa Smartumilla
    • Avattiin verkkokauppa myös muille pe 26.3. klo 12
      • Pois näkyvistä
        • Premium Access 24/7 kategoria ja tuotteet pois verkkokaupasta näkyvistä
        • 10 *1 day pass presale
      • Näkyvissä, mutta ei voi ostaa
        • No traffic
        • Day passes
      • Lisätään Presale-kategoria uudestaan ja sinne seuraavat tuotteet
        • Member
        • 6 months
        • 1 year
    • Joni pitänyt kassakoulutuksen ja näyttänyt miten kirjattu liikuntarahat
  • Markkinointi
    • Lähetetty asiakkaille spostimarkkinointia presalesta
  • Yleistä:
    • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
    • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
  • Tapahtumat:
    • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
    • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
  • Tiedonkeruu:
    • Asiakaspalaute


Tällä hetkellä työn alla

  • Ohjelmoijalla työn alla tuotteiden kulkuoikeuksiin liittyvät asiat (Day passes ja voimassaoloajan alkaminen 1.käyntikerrasta)
  • Bamboran palvelussa omistajarakenteen uudeellenlaittaminen, kun sotut on saatu
  • Muutokset sopimuksen aloituspäivissä, kun varmistus tästä saadaan huhtikuun lopulla


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Selkeä aikataulu avaukselle (15.6.?)
  • Ja tieto miten edetään huhtikuun viimeisen viikon jälkeen, kun osa ihmisistä haluaa alkaa käymään salilla ja osa voi ilmoittaa, että aloittaa vasta 15.6. (kun kaikki laitteet ovat jo paikoillaan)
    • Tämä trakoittaa sopimuksen päivämäärien muutoksia manuaalisesti


Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Viikolla 16-17
    • Koulutus laskutuksesta
    • Salin avaus käyttöön

Loaded (OX GYM Oy) vko 14_2021

Valmistuneet työt


  • CMS
    • Etusivulle lisätty uutiset-neljä palstaa, ajankohtaista kategorialla
  • Myynti
    • Olli sai linkin presale-tuotteisiin ja nämä välitettiin potentiaalisille asiakkaille
      • Huomattiin, että verkkokauppaan oli eksynyt tyhjä maksutapa ja muodostunut tilauksia "odottaa maksua" (13 kpl)
        • Nämä laskutettu asiakkailta viikolla 13
        • Presale-tuotteille pistetty mahdollisesti maksaa Smartumilla
    • Avattiin verkkokauppa myös muille pe 26.3. klo 12
      • Pois näkyvistä
        • Premium Access 24/7 kategoria ja tuotteet pois verkkokaupasta näkyvistä
        • 10 *1 day pass presale
      • Näkyvissä, mutta ei voi ostaa
        • No traffic
        • Day passes
      • Lisätään Presale-kategoria uudestaan ja sinne seuraavat tuotteet
        • Member
        • 6 months
        • 1 year
    • Joni pitänyt kassakoulutuksen ja näyttänyt miten kirjattu liikuntarahat
  • Markkinointi
    • Lähetetty asiakkaille spostimarkkinointia presalesta
  • Yleistä:
    • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
    • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
  • Tapahtumat:
    • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
    • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
  • Tiedonkeruu:
    • Asiakaspalaute


Tällä hetkellä työn alla

  • Ohjelmoijalla työn alla tuotteiden kulkuoikeuksiin liittyvät asiat (Day passes ja voimassaoloajan alkaminen 1.käyntikerrasta)
  • Bamboran palvelussa omistajarakenteen uudeellenlaittaminen, kun sotut on saatu
  • Muutokset sopimuksen aloituspäivissä, kun varmistus tästä saadaan huhtikuun lopulla


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Selkeä aikataulu avaukselle (15.6.?)
  • Ja tieto miten edetään huhtikuun viimeisen viikon jälkeen, kun osa ihmisistä haluaa alkaa käymään salilla ja osa voi ilmoittaa, että aloittaa vasta 15.6. (kun kaikki laitteet ovat jo paikoillaan)
    • Tämä trakoittaa sopimuksen päivämäärien muutoksia manuaalisesti


Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Viikolla 16-17
    • Koulutus laskutuksesta
    • Salin avaus käyttöön

Loaded (OX GYM Oy) vko 13_2021

Valmistuneet työt


  • CMS
    • Etusivulle lisätty uutiset-neljä palstaa, ajankohtaista kategorialla
  • Myynti
    • Olli sai linkin presale-tuotteisiin ja nämä välitettiin potentiaalisille asiakkaille
      • Huomattiin, että verkkokauppaan oli eksynyt tyhjä maksutapa ja muodostunut tilauksia "odottaa maksua" (13 kpl)
        • Nämä laskutettu asiakkailta viikolla 13
        • Presale-tuotteille pistetty mahdollisesti maksaa Smartumilla
    • Avattiin verkkokauppa myös muille pe 26.3. klo 12
      • Pois näkyvistä
        • Premium Access 24/7 kategoria ja tuotteet pois verkkokaupasta näkyvistä
        • 10 *1 day pass presale
      • Näkyvissä, mutta ei voi ostaa
        • No traffic
        • Day passes
      • Lisätään Presale-kategoria uudestaan ja sinne seuraavat tuotteet
        • Member
        • 6 months
        • 1 year
    • Joni pitänyt kassakoulutuksen ja näyttänyt miten kirjattu liikuntarahat
  • Markkinointi
    • Lähetetty asiakkaille spostimarkkinointia presalesta
  • Yleistä:
    • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
    • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
  • Tapahtumat:
    • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
    • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
  • Tiedonkeruu:
    • Asiakaspalaute


Tällä hetkellä työn alla

  • Ohjelmoijalla työn alla tuotteiden kulkuoikeuksiin liittyvät asiat (Day passes ja voimassaoloajan alkaminen 1.käyntikerrasta)


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Bambora kassaan vielä kesken, omistussuhde kirjattu väärin hakemukseen. Satu ollut yhteydessä Bamboraan.


Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Viikolla 16-17
    • Koulutus laskutuksesta
    • Salin avaus käyttöön

Loaded (OX GYM Oy) vko 12_2021

Valmistuneet työt


  • CMS
    • Etusivulle lisätty uutiset-neljä palstaa, ajankohtaista kategorialla
  • Myynti
    • Olli sai linkin presale-tuotteisiin ja nämä välitettiin potentiaalisille asiakkaille
      • Huomattiin, että verkkokauppaan oli eksynyt tyhjä maksutapa ja muodostunut tilauksia "odottaa maksua" (13 kpl)
        • Satu laittaa näille laskun perään
    • Avattiin verkkokauppa myös muille pe 26.3. klo 12
      • Pois näkyvistä
        • Premium Access 24/7 kategoria ja tuotteet pois verkkokaupasta näkyvistä
        • 10 *1 day pass presale
      • Näkyvissä, mutta ei voi ostaa
        • No traffic
        • Day passes
      • Lisätään Presale-kategoria uudestaan ja sinne seuraavat tuotteet
        • Member
        • 6 months
        • 1 year
  • Markkinointi
    • Lähetetty asiakkaille spostimarkkinointia presalesta
  • Yleistä:
    • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
    • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
  • Tapahtumat:
    • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
    • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
  • Tiedonkeruu:
    • Asiakaspalaute


Tällä hetkellä työn alla

  • Ohjelmoijalla työn alla tuotteiden kulkuoikeuksiin liittyvät asiat


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Bambora kassaan vielä kesken, Satu välittänyt pyydetyt dokumentit


Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Viikolla 16-17
    • Koulutus laskutuksesta
    • Salin avaus käyttöön

Loaded (OX GYM Oy) vko 11_2021

Valmistuneet työt


  • CMS
    • Kotisivut avattu 18.3.
  • Myynti
    • Verkkokauppa avattu 18.3.
      • Verkkokaupassa näkyy kaikki tuotteet (paitsi presale) ja näitä ei voi ostaa
        • Tuotteet laitettu normaaliksi ja estetty tilaaminen
    • Loaded PreSale-linkit lähetetty Ollille
      • Ennakkomyynnin tuotteet:
        • Premium Access 6 Months Presale
        • Premium Access 1 Year Presale
        • Yhteensä vain 300 asiakasta voi ostaa näitä
  • Markkinointi
    • Tehty postituslistat
      • 10x1daypass
      • 1daypass
      • exkaikkiostaneet
      • henkilökunta
      • kaikkiostaneet
      • member
      • notrafficaccess
  • Yleistä:
    • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
    • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
  • Tapahtumat:
    • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
    • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
  • Tiedonkeruu:
    • Asiakaspalaute


Tällä hetkellä työn alla

  • 24.3. loppuu linkkien avulla presale-tuotteiden myynti ja muutetaan kaikille avoimeksi verkkokauppaan
  • Kassan asetukset kuntoon


Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Bambora kassaan vielä kesken, Satu välittänyt pyydetyt dokumentit


Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Viikolla 12
    • avataan verkkokaupan presale-tuotteet kaikille
    • Koulutukset
      • Kassa (erityisesti liikuntaseteleillä maksaminen)
      • Sopimukset
  • Viikolla 16-17
    • Koulutus laskutuksesta
    • Salin avaus käyttöön

OX GYM Oy (Loaded) vko 10_2021

Valmistuneet työt


  • Myynti
    • Tuotteet
      • Avausviikko
        • Kaikki tuotteet näkyvät, mutta näitä ei voisi ostaa -> kerätään kiinnostuneet tiedonkeruulomakkeen avulla yhteen ja annetaan ennakkomyynnin avausta ennen näille mahdollisuus ostaa ennakkomyyntituotteita
        • Loaded PreSale- uutisdrafti saatu
          • Ennakkomyynnin tuotteet:
            • Premium Access 6 Months Presale
            • Premium Access 1 Year Presale
            • Yhteensä vain 300 asiakasta voi ostaa näitä
  • Markkinointi
    • Tehty postituslistat
      • 10x1daypass
      • 1daypass
      • exkaikkiostaneet
      • henkilökunta
      • kaikkiostaneet
      • member
      • notrafficaccess
    • Olli tekee loput harjoituksena itse
  • Yleistä:
    • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
    • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
  • Tapahtumat:
    • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
    • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
  • Tiedonkeruu:
    • Asiakaspalaute
    • Ennakkomyynnin tuotteista kiinnostuneet

Tällä hetkellä työn alla


  • Käyttöönottopäivä viikolla 11, torstai 18.3.
    • Nettiyhteyden asennus 15.3. ja sen jälkeen saadaan porttiohjaukset ja voidaan laittaa appi myös tarkistukseen
  • WS-kanavan avain saatu
    • Odotetaan, että saadaan kanta tuotantoon
  • Verkkokauppa
    • Kaikki kunnossa ja Vismapaylta tuli kuittaus sekä saatu avaimet
  • Domain ja välittäjänvaihtoavain saatu
  • Tehdään Presale-tuotteista eri versiot niille ihmisille, jotka voivat ostaa ennen kuin ennakkomyynti alkaa (ennen ennakkomyynnin aloitusta tuotteet eivät näy verkkokaupassa, mutta annetaan linkit tuotteisiin ja ennakkomyynnin tuotteet pystyy ostamaan, kun ennakkomyynti alkaa)

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Bambora vielä kesken, Satu välittänyt pyydetyt dokumentit
  • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille

Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Tarkistetaan aikataulua viikolla 11 muutoksien mukaan

OX GYM Oy (Loaded) vko 9_2021

Valmistuneet työt

  • CMS
    • Nettisivut wisedemo16.fi
      • Nettisivuihin tehty viilauksia (lisätty uutiset kohta Bullin ja toisen miehen kuvan viereen)
    • Ohjeistettu sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
  • CRM-koulutus 15.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Kaikki työntekijtä kutsuttu käyttäjiksi
      • Kutsuttu: Olli Suominen, Matias Koistinen ja Sini Lehtonen
    • Roolit:
      • Työntekijöillä root-rooli ja ei tarvetta muille rooleille tällä hetkellä
      • Kun tulee valmennuksia ja maksullista sisältöä, tehdään rooli, jolla oikeus sisältöön (rooli saadaan tuotteen oston yhteydessä)
    • Käyty läpi CRM:n käyttö
      • Kontaktit:
        • Yritykset
          • Näytetty miten luodaan yritys
        • Henkilö-puoli
          • Näytetty miten luodaan uusi kontakti ja annetaan rooli
          • Näytetty mitä tietoja henkilön alle tulee ja kerrottu mistä mikäkin tieto tulee
          • Tagit:
            • käytiin läpi tägien merkitys CRM:ssä ja tehtiin tägit Satu Viljasen alle:
              • tuotteet tägitetty nimen mukaan ja tehty lisäksi tägi "kaikkiostaneet"
      • Käyty läpi seuraavat:
        • Aktiviteetit
        • Tehtävät
        • Kalenteri
          • Ei tällä hetkellä tarvetta sisäiselle kalenterille
  • Myynti-koulutus 16.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Tuotteet
      • Tehty kategoriat:
        • Premium Access 24/7
        • No Traffic Access 20-14
        • DSay Passes 24h
      • Tuotteet:
        • Ennakkomyynnin tuotteet:
          • Yhteensä vain 300 asiakasta voi ostaa näitä
          • Premium Access 1 Year Presale
          • Premium Access 6 Months Presale
        • Tehty kkoulutuksessa tuotteet valmiiksi:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1Day Pass
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 20-14
          • Premius Access 1 Year
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 1 Year Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premium Access 6 Months
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 6 Months Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premius Access Member
    • Varastot
      • Tällä hetkellä ei varastotuotteita -> jos tulee tehdään varasto -> esim. myytäviä kulutustuotteita (takkeja, kuppeja etc)
    • Tilaukset käyty läpi
      • Tänne tulee tilaukset verkkokaupasta ja kassasta
    • Myynti
      • Täällä näkyy myynnin seuranta, sopimukset, myyntien sopimukset, päivämyynti sekä asetukset että kassa
        • Sovittu, että katsotaan liidimyyntiä tarpeen mukaan
        • Katsotaan näitä tarkemmin vielä, kun alkaa tilauksia/myyntiä tulla
    • Asetukset
  • Markkinointi- koulutus osa 1 18.2. ja siihen liittyvät asiat
    • Laitetaan lähettäjäsähköposti info@loaded.fi tuotantoon laittamisen jälkeen
    • Neuvottu miten tehdään postituslista (miten luodaan postituslista, tägin laittaminen etc)
    • Tehty postituslistat
      • 10x1daypass
      • 1daypass
      • exkaikkiostaneet
      • henkilökunta
      • kaikkiostaneet
      • member
      • notrafficaccess
    • Olli tekee loput harjoituksena itse
    • Tehty esimerkki spostimarkkinointiin
      • Neuvottu perustietojen kirjaamisesta
      • Neuvottu myös tekemään ensin artikkeli valmiiksi ja mitä elementtejä voi käyttää
      • Neuvottu valitsemaan aina postituslistaan myös henkilökunnan, jotta sisäisesti myös asiakasviesteistä menee henkilökunnalle
      • Neuvottu, että lähettää voi samantien tai ajastaa myöhemmin lähtemään
  • Markkinointi-koulutus osa 2 (23.2. klo 13) ja siihen liittyvät asiat
    • Yleistä:
      • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
      • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
    • Tapahtumat:
      • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
      • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
    • Tiedonkeruu:
      • Asiakaspalaute

Tällä hetkellä työn alla

  • Kotisivujen viimeiset viilaukset
    • Tarpeen mukaan viilataan
  • Verkkokaupan etusivun muokkaus niin, että kaikki tuotteet näkyvät tässä
    • Santerilla/Paavolla työn alla
  • WS-kanavan avain saatu
    • Odotetaan, että saadaan kanta tuotantoon
  • Verkkokaupan dokumentit tehty ja paikoilla, mutta VismaPaylle täytyy laittaa tarkistuspyyntö, että saadaan kauppa auki (satu)
  • Domain ja välittäjänvaihtoavain saatu
  • Appi on työn alla
    • valmistunee viikolla 9 (visut seuraavaksi ja sitten laitetaan hyväksyttäväksi)
    • hyväksyntään pistetään, kun tiedetään aikataulusta (kulunvalvonnan asennuksen lähellä googlelle ja applelle hyväksyntään)
  • Kun aloitetaan ennakkomyynti, niin:
    • Verkkokaupassa näkyy kaikki tuotteet, mutta vain kahta voi ostaa:
      • laitetaan varastosaldon seuranta päälle ja osto estetyksi jos saldo 0 -> eli muille paitsi myytäville

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Tuotteiden tekstien lisääminen, mikäli joltain uupuu (presale)
  • Postituslistojen tekeminen (osa tehty)
  • Bamboralta ei ole vielä tullut tilauksesta tietoa
  • Asiakkaalle laitettu viestiä, että tilaa Vismapayn ja linkki
  • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille -> palveluntarjoajalta tulisi kysyä tilannetta viikottain

Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Asiakas ilmoitti, että:
    • Osan laitteiden tulo viivästyy -> katsotaan miten tilanne elää
    • nettiyhteys status:

      • Asennus on näillä näkymin 15.3. ja

      • IP-tietojen lähetyksen sain aikaistettua – ne tulevat 3.3. (normaalisti tulevat pari päivää ennen kytkentää).

  • WiseGymi portin tulo tapahtuu maaliskuussa ja lähetetään samantien Tampereelle -> sovitaan asennus lukkoliikkeen kanssa, kun aikataulu selvinnee
  • Viikko 9-11
    • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
      • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
      • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
      • Varmistetaan seuraavat:
        • Tilikartta
          • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
            • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
            • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
        • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
        • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
          • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
          • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
        • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
        • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
          • laitetaan maksukanavan croni päälle
        • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
        • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
        • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
        • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
        • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
        • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälleKun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
    • Koulutus Kassa
      • Käydään läpi miten kassa toimii ja miten maksaa useampia laskuja kerralla tai maksaa liikuntaseteleillä
    • Koulutus Asiakaspalvelulle kulunvalvonnan asennuksen päivänä klo 14:00-16:00
      • Käydään läpi:
        • CRM
          • Miten luodaan uusi henkilö kantaan
          • Miten tehdään tilaus ja sopimus sekä maksetaan laskuja
          • Miten tarkistetaan ja muutetaan asiakkaan tietoja
        • Kassa
          • Miten tehdään kassaan maksuja
        • Gym
          • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Myydään Presale-tuotteita jollakin aika välillä
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti
  • Huomioita:

    - Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

    - Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus

OX GYM Oy (Loaded) vko 8_2021

Valmistuneet työt

  • CMS
    • Nettisivut wisedemo16.fi
      • Nettisivuihin tehty viilauksia (lisätty uutiset kohta Bullin ja toisen miehen kuvan viereen)
    • Ohjeistettu sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
  • CRM-koulutus 15.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Kaikki työntekijtä kutsuttu käyttäjiksi
      • Kutsuttu: Olli Suominen, Matias Koistinen ja Sini Lehtonen
    • Roolit:
      • Työntekijöillä root-rooli ja ei tarvetta muille rooleille tällä hetkellä
      • Kun tulee valmennuksia ja maksullista sisältöä, tehdään rooli, jolla oikeus sisältöön (rooli saadaan tuotteen oston yhteydessä)
    • Käyty läpi CRM:n käyttö
      • Kontaktit:
        • Yritykset
          • Näytetty miten luodaan yritys
        • Henkilö-puoli
          • Näytetty miten luodaan uusi kontakti ja annetaan rooli
          • Näytetty mitä tietoja henkilön alle tulee ja kerrottu mistä mikäkin tieto tulee
          • Tagit:
            • käytiin läpi tägien merkitys CRM:ssä ja tehtiin tägit Satu Viljasen alle:
              • tuotteet tägitetty nimen mukaan ja tehty lisäksi tägi "kaikkiostaneet"
      • Käyty läpi seuraavat:
        • Aktiviteetit
        • Tehtävät
        • Kalenteri
          • Ei tällä hetkellä tarvetta sisäiselle kalenterille
  • Myynti-koulutus 16.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Tuotteet
      • Tehty kategoriat:
        • Premium Access 24/7
        • No Traffic Access 20-14
        • DSay Passes 24h
      • Tuotteet:
        • Ennakkomyynnin tuotteet:
          • Yhteensä vain 300 asiakasta voi ostaa näitä
          • Premium Access 1 Year Presale
          • Premium Access 6 Months Presale
        • Tehty kkoulutuksessa tuotteet valmiiksi:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1Day Pass
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 20-14
          • Premius Access 1 Year
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 1 Year Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premium Access 6 Months
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 6 Months Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premius Access Member
    • Varastot
      • Tällä hetkellä ei varastotuotteita -> jos tulee tehdään varasto -> esim. myytäviä kulutustuotteita (takkeja, kuppeja etc)
    • Tilaukset käyty läpi
      • Tänne tulee tilaukset verkkokaupasta ja kassasta
    • Myynti
      • Täällä näkyy myynnin seuranta, sopimukset, myyntien sopimukset, päivämyynti sekä asetukset että kassa
        • Sovittu, että katsotaan liidimyyntiä tarpeen mukaan
        • Katsotaan näitä tarkemmin vielä, kun alkaa tilauksia/myyntiä tulla
    • Asetukset
  • Markkinointi- koulutus osa 1 18.2. ja siihen liittyvät asiat
    • Laitetaan lähettäjäsähköposti info@loaded.fi tuotantoon laittamisen jälkeen
    • Neuvottu miten tehdään postituslista (miten luodaan postituslista, tägin laittaminen etc)
    • Tehty postituslistat
      • 10x1daypass
      • 1daypass
      • exkaikkiostaneet
      • henkilökunta
      • kaikkiostaneet
      • member
      • notrafficaccess
    • Olli tekee loput harjoituksena itse
    • Tehty esimerkki spostimarkkinointiin
      • Neuvottu perustietojen kirjaamisesta
      • Neuvottu myös tekemään ensin artikkeli valmiiksi ja mitä elementtejä voi käyttää
      • Neuvottu valitsemaan aina postituslistaan myös henkilökunnan, jotta sisäisesti myös asiakasviesteistä menee henkilökunnalle
      • Neuvottu, että lähettää voi samantien tai ajastaa myöhemmin lähtemään
  • Markkinointi-koulutus osa 2 (23.2. klo 13) ja siihen liittyvät asiat
    • Yleistä:
      • Puhutaan Loaded- termillä ei Loaded Gym Oy
      • Puhuttiin asiakaspalvelun aukioloajoista -> selviävät lähempänä
    • Tapahtumat:
      • All out-tapaamispäivät ja nämä näkyisivät kaikille
      • Lisätään ilmoittautumisasetus kuntoon
    • Tiedonkeruu:
      • Asiakaspalaute

Tällä hetkellä työn alla

  • Kotisivujen viimeiset viilaukset
    • Tarpeen mukaan viilataan
  • Verkkokaupan etusivun muokkaus niin, että kaikki tuotteet näkyvät tässä
    • Santerilla/Paavolla työn alla
  • WS-kanavan avain saatu
    • Odotetaan, että saadaan kanta tuotantoon
  • Verkkokaupan dokumentit tehty ja paikoilla, mutta VismaPaylle täytyy laittaa tarkistuspyyntö, että saadaan kauppa auki (satu)
  • Domain ja välittäjänvaihtoavain saatu
  • Appi on työn alla
    • valmistunee viikolla 9 (visut seuraavaksi ja sitten laitetaan hyväksyttäväksi)
    • hyväksyntään pistetään, kun tiedetään aikataulusta (kulunvalvonnan asennuksen lähellä googlelle ja applelle hyväksyntään)
  • Kun aloitetaan ennakkomyynti, niin:
    • Verkkokaupassa näkyy kaikki tuotteet, mutta vain kahta voi ostaa:
      • laitetaan varastosaldon seuranta päälle ja osto estetyksi jos saldo 0 -> eli muille paitsi myytäville

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Tuotteiden tekstien lisääminen, mikäli joltain uupuu (presale)
  • Postituslistojen tekeminen (osa tehty)
  • Bamboralta ei ole vielä tullut tilauksesta tietoa
  • Asiakkaalle laitettu viestiä, että tilaa Vismapayn ja linkki
  • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille -> palveluntarjoajalta tulisi kysyä tilannetta viikottain

Suuntaa antava aikataulu tuleville viikoille

  • Asiakas ilmoitti, että:
    • Osan laitteiden tulo viivästyy -> katsotaan miten tilanne elää
    • nettiyhteys status:

      • Asennus on näillä näkymin 15.3. ja

      • IP-tietojen lähetyksen sain aikaistettua – ne tulevat 3.3. (normaalisti tulevat pari päivää ennen kytkentää).

  • WiseGymi portin tulo tapahtuu maaliskuussa ja lähetetään samantien Tampereelle -> sovitaan asennus lukkoliikkeen kanssa, kun aikataulu selvinnee
  • Viikko 9-11
    • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
      • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
      • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
      • Varmistetaan seuraavat:
        • Tilikartta
          • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
            • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
            • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
        • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
        • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
          • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
          • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
        • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
        • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
          • laitetaan maksukanavan croni päälle
        • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
        • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
        • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
        • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
        • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
        • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälleKun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
    • Koulutus Kassa
      • Käydään läpi miten kassa toimii ja miten maksaa useampia laskuja kerralla tai maksaa liikuntaseteleillä
    • Koulutus Asiakaspalvelulle kulunvalvonnan asennuksen päivänä klo 14:00-16:00
      • Käydään läpi:
        • CRM
          • Miten luodaan uusi henkilö kantaan
          • Miten tehdään tilaus ja sopimus sekä maksetaan laskuja
          • Miten tarkistetaan ja muutetaan asiakkaan tietoja
        • Kassa
          • Miten tehdään kassaan maksuja
        • Gym
          • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Myydään Presale-tuotteita jollakin aika välillä
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti
  • Huomioita:

    - Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

    - Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus

OX GYM Oy (Loaded Gym) vko 7_2021


Valmistuneet työt

  • CMS
    • Nettisivut wisedemo16.fi
      • Nettisivuihin tehty viilauksia (lisätty uutiset kohta Bullin ja toisen miehen kuvan viereen)
    • Ohjeistettu sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
  • CRM-koulutus 15.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Kaikki työntekijtä kutsuttu käyttäjiksi
      • Kutsuttu: Olli Suominen, Matias Koistinen ja Sini Lehtonen
    • Roolit:
      • Työntekijöillä root-rooli ja ei tarvetta muille rooleille tällä hetkellä
      • Kun tulee valmennuksia ja maksullista sisältöä, tehdään rooli, jolla oikeus sisältöön (rooli saadaan tuotteen oston yhteydessä)
    • Käyty läpi CRM:n käyttö
      • Kontaktit:
        • Yritykset
          • Näytetty miten luodaan yritys
        • Henkilö-puoli
          • Näytetty miten luodaan uusi kontakti ja annetaan rooli
          • Näytetty mitä tietoja henkilön alle tulee ja kerrottu mistä mikäkin tieto tulee
          • Tagit:
            • käytiin läpi tägien merkitys CRM:ssä ja tehtiin tägit Satu Viljasen alle:
              • tuotteet tägitetty nimen mukaan ja tehty lisäksi tägi "kaikkiostaneet"
      • Käyty läpi seuraavat:
        • Aktiviteetit
        • Tehtävät
        • Kalenteri
          • Ei tällä hetkellä tarvetta sisäiselle kalenterille
  • Myynti-koulutus 16.2. ja siihen liittyvät asiat:
    • Tuotteet
      • Tehty kategoriat:
        • Premium Access 24/7
        • No Traffic Access 20-14
        • DSay Passes 24h
      • Tuotteet:
        • Ennakkomyynnin tuotteet:
          • Yhteensä vain 300 asiakasta voi ostaa näitä
          • Premium Access 1 Year Presale
          • Premium Access 6 Months Presale
        • Tehty kkoulutuksessa tuotteet valmiiksi:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1Day Pass
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 20-14
          • Premius Access 1 Year
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 1 Year Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premium Access 6 Months
            • Tästä tehty myös pohja ennakkomyyntiin Premium Access 6 Months Presale -> Olli lisää tekstit
          • Premius Access Member
    • Varastot
      • Tällä hetkellä ei varastotuotteita -> jos tulee tehdään varasto -> esim. myytäviä kulutustuotteita (takkeja, kuppeja etc)
    • Tilaukset käyty läpi
      • Tänne tulee tilaukset verkkokaupasta ja kassasta
    • Myynti
      • Täällä näkyy myynnin seuranta, sopimukset, myyntien sopimukset, päivämyynti sekä asetukset että kassa
        • Sovittu, että katsotaan liidimyyntiä tarpeen mukaan
        • Katsotaan näitä tarkemmin vielä, kun alkaa tilauksia/myyntiä tulla
    • Asetukset
  • Markkinointi- koulutus osa 1 18.2. ja siihen liittyvät asiat
    • Laitetaan lähettäjäsähköposti info@loaded.fi tuotantoon laittamisen jälkeen
    • Neuvottu miten tehdään postituslista (miten luodaan postituslista, tägin laittaminen etc)
    • Tehty postituslistat
      • 10x1daypass
      • 1daypass
      • exkaikkiostaneet
      • henkilökunta
      • kaikkiostaneet
      • member
      • notrafficaccess
    • Olli tekee loput harjoituksena itse
    • Tehty esimerkki spostimarkkinointiin
      • Neuvottu perustietojen kirjaamisesta
      • Neuvottu myös tekemään ensin artikkeli valmiiksi ja mitä elementtejä voi käyttää
      • Neuvottu valitsemaan aina postituslistaan myös henkilökunnan, jotta sisäisesti myös asiakasviesteistä menee henkilökunnalle
      • Neuvottu, että lähettää voi samantien tai ajastaa myöhemmin lähtemään

Tällä hetkellä työn alla

  • Kotisivujen viimeiset viilaukset
    • Tarpeen mukaan viilataan
  • Verkkokaupan etusivun muokkaus niin, että kaikki tuotteet näkyvät tässä
    • Santerilla työn alla
  • WS-kanavan avain saatu
    • Odotetaan, että saadaan kanta tuotantoon
  • Verkkokaupan dokumentit tehty ja paikoilla, mutta VismaPaylle täytyy laittaa tarkistuspyyntö, että saadaan kauppa auki
  • Domain ja välittäjänvaihtoavain saatu
  • Kun aloitetaan ennakkomyynti, niin:
    • Verkkokaupassa näkyy kaikki tuotteet, mutta vain kahta voi ostaa:
      • laitetaan varastosaldon seuranta päälle ja osto estetyksi jos saldo 0 -> eli muille paitsi myytäville

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Tuotteiden tekstien lisääminen
  • Postituslistojen tekeminen
  • Bambora?
  • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille -> palveluntarjoajalta tulisi kysyä tilannetta


Aikataulu tuleville viikoille

  • Asiakas ilmoitti, että osan laitteiden tulo viivästyy -> katsotaan miten tilanne elää
  • Viikko 8
    • Koulutus Markkinointi osa 2 tiistaina 23.2. klo 13 lähtien
      • Tapahtumat
        • Suunnitellaan miten hyödyntää tapahtuma-työkaluja yrityksessä
      • Tiedonkeräys
        • Suunnitellaan tiedonkeräyslomakkeita ja neuvotaan miten näitä tehdään
          • Neuvotaan myös myynninseurannassa lomakkeen hyödyntämistä
      • Mainonnanhallinta
        • Suunnitellaan ja kartoitetaan tarvetta mainonnanhallinnan käytölle
    • Koulutus Laskutus ja Kassa
      • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
        • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
        • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
        • Varmistetaan seuraavat:
          • Tilikartta
            • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
              • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
              • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
          • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
          • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
            • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
            • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
          • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
          • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
            • laitetaan maksukanavan croni päälle
          • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
          • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
          • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
          • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
          • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
          • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälle
    • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
    • Kun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
  • Viikko 9
    • Asiakaspalvelun koulutus ja Gym (lisäkoulutuksia tarpeen mukaan)
    • Viestintää sähköpostimarkkinoinnin keinoin asiakaskuntaa kohden
      • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä -> vuosisopparilla olevat vain silloin
    • Gym
      • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti



Huomioita:

- Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

- Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus

OX GYM Oy (Loaded Gym) vko 7_2021

aikataulu

  • Vko 6_2021
    • Asiakas vastannut tiedonkeruulomakkeeseen
      • Asiakkaalle välitetty pyyntö olla yhteydessä pankkiinsa ja välittää WS-kanavan avauspyyntö
      • Domainin välittäjänvaihtoavain meillä
      • Domain tulee Louhelta, kuten spostitkin (domain www.loaded.fi)
      • Tällä hetkellä ei tarvetta rajoitetuille rooleille
      • Lähettäjäosoitteena toimisi info@loaded.fi
      • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille
      • Pankkitili on FI56 3131 1002 2355 33
    • Satu tehnyt sopimuspohjan Bamboran maksuvälittäjäksi ja lähettänyt asiakkaalle täytettäväksi
      • Huomioidaan, että tilauksen käsittely voi kestää 2 viikkoa
    • Framill teki kotisivut pohjien mukaan
    • Logo saatu tägeihin ja Framililla työn alla leiska logosta, jonka jälkeen tilaus kestää noin (3vko-4vko toimituksesta, kun tilaus lähtee meiltä)
  • Viikko 7
    • Koulutus CMS ja CRM maanantaina 15.2.2021 klo 10:00-11:00
      • CMS:
        • Ohjeistetaan sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
        • Mikäli kotisivuissa korjattavaa, tarkistetaan tässä vaiheessa onko tarvetta muutoksille -> Santeri Kyrövaara/Satu
      • CRM:
        • Mietitään rooleja ja tarvetta erilaisille rooleille
        • Käydään läpi CRM:n käyttö
          • Kontaktit: yritykset, henkilö-puoli
          • Työ: aktiviteetit, tehtävät ja kalenteri (kartoitetaan tarvetta sisäiselle kalenterille)
          • Asetukset: tagit -> käydään läpi tägien merkitys CRM:ssä
    • Koulutus Myynti 16.2. klo 11-12
      • Tuotteet:
        • Käydään läpi tuotteiden asetuksia ja miten tuotteita kannattaa luoda
        • Tuotteita mietittynä:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1 Day Pass
          • Week End Pass Fri-Sun
        • Kulkuoikeudet:
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 24/7
            • Varmistetaan kuntosalin ja käyttö tägillä vs. mobiili appilla (selvitetään tämän aikataulu)
        • Tarkistetaan kategoriat, millaisia tuotekategorioita tehdään (onko tarvetta)
        • Tarkistetaan onko tarvetta varianteille, kun tuotteet ovat valmiina
        • Käydään läpi alennuskoodien käyttö ja selvitetään onko alennuskoodeille tarvetta (erityisesti alkuun tai esimerkiksi yrityksille)
      • Varastot:
        • Tarkennetaan tuleeko varastotuotteita ja luodaan tarpeen mukaan varastoa sitä mukaan, kun tuotteita tulee
      • Käydään läpi myös seuraavat: tilaukset ja myynnin osuus
        • Selvitetään onko tarvetta myynnin seurannalle, liidikehitys
        • Käydään tarkoin läpi miten myynnin työkaluja pystytään hyödyntämään
    • Koulutus Markkinointi to 18.2. klo 11-12
      • Ennakkomarkkinointi voidaan aloittaa, kun asetukset ja pohjat ovat ok
      • Sähöpostimarkkinointi:
        • Käydään läpi miten käyttää sähköpostimarkkinointia hyödyksi
        • Suunnitellaan postituslistoja, joita tullaan tarvitsemaan sähköpostimarkkinoinnissa -> opetetaan myös tekemään itse postituslistoja
      • Tapahtumat
        • Suunnitellaan miten hyödyntää tapahtuma-työkaluja yrityksessä
      • Tiedonkeräys
        • Suunnitellaan tiedonkeräyslomakkeita ja neuvotaan miten näitä tehdään
          • Neuvotaan myös myynninseurannassa lomakkeen hyödyntämistä
      • Mainonnanhallinta
        • Suunnitellaan ja kartoitetaan tarvetta mainonnanhallinnan käytölle
  • Viikko 8
    • Koulutus Laskutus ja Kassa
      • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
        • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
        • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
        • Varmistetaan seuraavat:
          • Tilikartta
            • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
              • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
              • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
          • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
          • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
            • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
            • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
          • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
          • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
            • laitetaan maksukanavan croni päälle
          • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
          • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
          • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
          • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
          • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
          • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälle
    • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
    • Kun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
  • Viikko 9
    • Asiakaspalvelun koulutus ja Gym (lisäkoulutuksia tarpeen mukaan)
    • Viestintää sähköpostimarkkinoinnin keinoin asiakaskuntaa kohden
      • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä -> vuosisopparilla olevat vain silloin
    • Gym
      • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti



Huomioita:

- Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

- Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus

OX GYM Oy (Loaded Gym) vko 6_2021

aikataulu

  • Vko 6_2021
    • Asiakas vastannut tiedonkeruulomakkeeseen
      • Asiakkaalle välitetty pyyntö olla yhteydessä pankkiinsa ja välittää WS-kanavan avauspyyntö
      • Domainin välittäjänvaihtoavain meillä
      • Domain tulee Louhelta, kuten spostitkin (domain www.loaded.fi)
      • Tällä hetkellä ei tarvetta rajoitetuille rooleille
      • Lähettäjäosoitteena toimisi info@loaded.fi
      • Asiakas pyytänyt palveluntarjoajalta julkista kiinteää IP-osoitetta ja Wiseltä välitetty pyynnöt porttiohjauksille
      • Pankkitili on FI56 3131 1002 2355 33
    • Satu tehnyt sopimuspohjan Bamboran maksuvälittäjäksi ja lähettänyt asiakkaalle täytettäväksi
      • Huomioidaan, että tilauksen käsittely voi kestää 2 viikkoa
    • Framill teki kotisivut pohjien mukaan
    • Logo saatu tägeihin ja Framililla työn alla leiska logosta, jonka jälkeen tilaus kestää noin (3vko-4vko toimituksesta, kun tilaus lähtee meiltä)
  • Viikko 7
    • Koulutus CMS ja CRM maanantaina 15.2.2021 klo 10:00-11:00
      • CMS:
        • Ohjeistetaan sisällöntuottaminen ja linkitykset (menu, sisältö, asetukset)
        • Mikäli kotisivuissa korjattavaa, tarkistetaan tässä vaiheessa onko tarvetta muutoksille -> Santeri Kyrövaara/Satu
      • CRM:
        • Mietitään rooleja ja tarvetta erilaisille rooleille
        • Käydään läpi CRM:n käyttö
          • Kontaktit: yritykset, henkilö-puoli
          • Työ: aktiviteetit, tehtävät ja kalenteri (kartoitetaan tarvetta sisäiselle kalenterille)
          • Asetukset: tagit -> käydään läpi tägien merkitys CRM:ssä
    • Koulutus Myynti (ajankohta sopimatta)
      • Tuotteet:
        • Käydään läpi tuotteiden asetuksia ja miten tuotteita kannattaa luoda
        • Tuotteita mietittynä:
          • 1 Day Pass
          • 10 X 1 Day Pass
          • Week End Pass Fri-Sun
        • Kulkuoikeudet:
          • No Traffic Access 20-14
          • Premium Access 24/7
            • Varmistetaan kuntosalin ja käyttö tägillä vs. mobiili appilla (selvitetään tämän aikataulu)
        • Tarkistetaan kategoriat, millaisia tuotekategorioita tehdään (onko tarvetta)
        • Tarkistetaan onko tarvetta varianteille, kun tuotteet ovat valmiina
        • Käydään läpi alennuskoodien käyttö ja selvitetään onko alennuskoodeille tarvetta (erityisesti alkuun tai esimerkiksi yrityksille)
      • Varastot:
        • Tarkennetaan tuleeko varastotuotteita ja luodaan tarpeen mukaan varastoa sitä mukaan, kun tuotteita tulee
      • Käydään läpi myös seuraavat: tilaukset ja myynnin osuus
        • Selvitetään onko tarvetta myynnin seurannalle, liidikehitys
        • Käydään tarkoin läpi miten myynnin työkaluja pystytään hyödyntämään
    • Koulutus Markkinointi (ajankohta sopimatta)
      • Ennakkomarkkinointi voidaan aloittaa, kun asetukset ja pohjat ovat ok
      • Sähöpostimarkkinointi:
        • Käydään läpi miten käyttää sähköpostimarkkinointia hyödyksi
        • Suunnitellaan postituslistoja, joita tullaan tarvitsemaan sähköpostimarkkinoinnissa -> opetetaan myös tekemään itse postituslistoja
      • Tapahtumat
        • Suunnitellaan miten hyödyntää tapahtuma-työkaluja yrityksessä
      • Tiedonkeräys
        • Suunnitellaan tiedonkeräyslomakkeita ja neuvotaan miten näitä tehdään
          • Neuvotaan myös myynninseurannassa lomakkeen hyödyntämistä
      • Mainonnanhallinta
        • Suunnitellaan ja kartoitetaan tarvetta mainonnanhallinnan käytölle
  • Viikko 8
    • Koulutus Laskutus ja Kassa
      • Laskutuksen koulutuksessa käydään läpi:
        • sopimuksen luominen, laskun luominen ja muutokset laskulle
        • Sovitaan tarkemmin laskutuksen aloittamisesta
        • Varmistetaan seuraavat:
          • Tilikartta
            • Asiakas lähettää tilikartan Wiselle
              • Jos tilikartta on perus tilikartta ilman muutoksia -> ajetaan tilikartan pohja
              • Jos tilikartta vaatii personointia (asiakas haluaa erilaisia tilejä kuin perustilikartassa), personoinnin hinta on 65€ alv 0%/h
          • Tarkistetaan, että kirjanpidon asetukset ovat kunnossa
          • Varmistetaan, että kassan maksutavat ovat kunnossa
            • Asiakas huolehtii Smartumin VenueID:n Wiselle
            • Asiakas huolehtii muiden maksutapojen sopimuksien teosta
          • Varmistetaan, että tuotteiden tilit ovat kunnossa
          • WS-kanavan avaimet ja sopimus saatu asiakkaalta:
            • laitetaan maksukanavan croni päälle
          • Varmistetaan Maventa avaamisen olevan kunnossa
          • Varmistetaan laskutusasetusten olevan kunnossa
          • Varmistetaan Bamboran ja verkkokaupan asetusten (ja dokumenttien) olevan ok
          • Varmistetaan kuluttajalaskuilmoitukset ovat ok
          • Laitetaan laskujen lähetyscroni päälle, kun sovitaan aikataulusta
          • Varmistetaan muistutusasetusten olevan ok ja laitetaan croni päälle
    • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
    • Kun Bamboralta on tullut hyväksyntä sopimuksille, niin laitetaan tilaukseen maksupääte
  • Viikko 9
    • Asiakaspalvelun koulutus ja Gym (lisäkoulutuksia tarpeen mukaan)
    • Viestintää sähköpostimarkkinoinnin keinoin asiakaskuntaa kohden
      • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä -> vuosisopparilla olevat vain silloin
    • Gym
      • Käydään läpi miten ovia avataan ja suljetaan, miten hallinnoidaan kulkuoikeuksia sekä muita Gymin puolen asioita
  • Viikko 14
    • 1.4.2021 avataan sali virallisesti



Huomioita:

- Laskutuksen käynnistäminen alkuperäisen suunnitelman mukaan salin avauksen jälkeen, mutta viestitään tehokkaasti miten esimerkiksi toimitaan vuosisoppareiden laskutuksen kanssa.

- Mobiiliappin luominen- aikataulutus sekä toiminnallisuus



OX GYM Oy (Loaded Gym)

aikataulu

  • Vko 4_2021
    • Heti ohjeet kaapeloinnista asiakkaalle (oveen ja porttiin), Joni laittaa
    • Tiedonkeruulomake: https://wisegym.fi/?survey=fb3671f5
    • Palomuuri- ja porttiohjaukset -> palveluntarjoaja?
    • Avataan demokanta ja kutsutaan Olli käyttäjäksi
    • Tarjottu 1000 kpl tägejä ja Santulle leiska logosta -> sitten heti tilaus, kestää noin 3vko-4vko toimituksesta, kun tilaus lähtee meiltä
  • Koulutukset alkavat heti helmikuun alusta
    • CMS
    • CRM
    • Myynti
    • Markkinointi
    • Laskutus
    • Kassa
  • Helmikuun viimeisellä viikolla asennus kulunvalvonnasta
  • Ennakkomarkkinointi käyntiin nopeasti
  • Maaliskuussa otetaan ihmisiä sisään, kun laitteet ovat sisällä> vuosisopparilla olevat vain silloin
  • 1.4.2021 avataan sali virallisesti


Etukäteen mietittyjä asioita:

  1. CMS
    1. Visuaalinen ilme jo meillä
    2. Karsitut nettisivut
  2. Myynti
    1. Tuotteita jo mietittynä
      1. vain kaksi kategoriaa
        1. Asiakkaat:
          1. Premium Access 24/7
          2. No Traffic Access 20-14
        2. Henkilökunta
          1. Admin 24/7
        3. Lisäksi seuraavia tuotteita
          1. 1 Day Pass
          2. 10 X 1 Day Pass
          3. Week End Pass Fri-Sun
      2. Jäsenyystuotteen tuotepaketti
    2. Kahvilamyyntiä
    3. Varastomyyntiä ei
  3. Taloushallinto
    1. Vain laskutus -> ei wiseEconomyä
    2. Maksutavat
      1. Kaikki liikuntaetu-maksutavat
        1. Asiakas tekee sopimukset näiden toimijoiden kanssa
        2. Tarvitaan Smartumin VenueID
      2. Bambora verkkokauppaan ja kassaan -> laitetaan sopimuslinkki asiakkaalle
    3. Maksupääte meiltä missä kuittitulostin, joni laittaa tarjouksen -> pitäisi olla maksupääte maaliskuussa paikan päällä
    4. Laskutuspäivä sopiminen myöhemmin -> salin avauksen jälkeen


Domainin siirtoavain on jo


Mullistamme kuntosalikokemuksesi.