​​​Myynti ja taloushallinto CRM-ohjauksella

Taloushallinnon työkalut, myynti/ostolaskut ja Tulorekisteri 2019 yhteensopivaa palkkasovellus ja automatisoitu kirjanpito - kaikki samassa järjestelmässä.

Helppokäyttöinen ja ajantasainen talous- ja henkilöstöhallinnon järjestelmä.

WiseAccounting kirjanpito on automatisoitu alusta, minne myyntien, ostojen ja palkkojen transaktiot menevät omille tileilleen täysin automaattisesti ilman perinteistä kirjanpitotyötä. Samoin kuin esim. kuukausittaiset alv-laskelmat syntyvät myyntien ja ostojen datasta valmiiksi raportiksi.

Järjestelmän takana on yksinkertainen logiikka, jonka ansiosta taloushallinnon oikeudet omaava henkilö voi siirtyä kirjanpidon osasta toiseen haluamallaan tavalla. Päiväkirja, pääkirja, tuloslaskelma, tase ja kustannuspaikat ovat haettavissa eri ajanjaksoilta. Halutessaan porautumisen voi suorittaa yksittäiseen tositteeseen saakka. Järjestelmän käyttö esimerkiksi tilintarkastuksessa vähentää työmäärää oleellisesti.

Myynnin ja taloushallinnon toiminnallisuudet

  • WiseSales - Myynnin ratkaisut
    • WisePDM - tuote/varastohallinta - kaikkien myyntien hallinta
    • WiseDeal - tarjous/sopimus/lasku –toimintaketjulla
      • sopimushallinta, digitaalinen hyväksyntä
    • WiseEcommerce - verkkokaupparatkaisut
    • WiseReserve - varausjärjestelmä ajan ja paikan varaukseen
    • WisePOS - kassaratkaisut
  • WiseEconomy - Automatisoitu taloushallinnon järjestelmä​
    • WiseInvoice - laskutusratkaisut
    • WiseBill - sähköinen ostolaskujen käsittely
    • WiseHR - henkilöstö- ja palkkahallintojärjestelmä
    • WiseAccounting - kirjanpito


Kaikki toiminnallisuudet sisältävät myös reaaliaikaisen analytiikan.

Kaikki samassa järjestelmässä, samoilla logiikoilla ja käyttäjätunnuksilla!

Mullistamme kuntosalikokemuksesi.