Power Gym käyttöönotto

Tämän hetken tilanne- viikko 51 jälkeen

Valmistuneet työt/sovitut asiat

  • Nettisivut ja verkkokauppa auki 28.12.2020 auki

  • Käyttöönottopäivä

    • ​​​​​​​vaihdetaan DLstä kahdessa vaiheessa

      • Asiakastiedot, sopparit ja kassa 29.12.

      • Kulunvalvonta vasta kun app julkaistaan viikolla 1

  • ​​​​​​​Järjestelmän avaaminen -> kaikki materiaali kopioitu wisedemo12-sivustolta alisivustoille -> vain näissä alasivustoissa muokkauksia, lisäyksiä

    • Pääsivusto on wisedemo12

    • Alisivusto, Kouvola -> wisedemo 14

    • Alisivusto, Hamina -> wisedemo13

    • Alisivusto, Hamina Lady -> wisedemo21

  • Koulutukset

    • CMS 13.11.

    • CRM 16.11. & 17.11.

    • Myynti 23.11. & 25.11. (Mika)

    • Markkinointi 30.11. 14.30

    • Taloushallinto 9.12. klo 10-12 (Pitäjänä Valtteri Leinonen)

    • Kertaava koulutus pe 18.12. klo 14:30-15:30

    • Pidetään asiakaspalvelun porukan kanssa koulutus ennen avausta ja avauspäivänä

  • CRM

    • Roolit: root, jäsen ja asiakaspalvelu

    • Tagit: jäsen, potentiaalinen, exjäsen, lady, powergymhamina

  • Myynti

    • Kategoriat: vuosijäsenyys, kuukausijäsenyys, kertakortit ja oheistuotteet

    • Kulkuoikeudet ovat tehty

    • Tuotteet: Vuosijäsenyys, kuukausijäsenyys, kertakortit ja oheistuotteet

  • Markkinointi

    • Sähköpostimarkkinointi

      • Lähettäjäosoitteet kunnossa

    • Tapahtumat

      • Heidillä on työn alla jumpat

    • Tiedonkeräys

      • Seuraavat lomakkeet löytyvät:

        • Palautelomake Kouvola

        • Palautelomake Hamina

        • Palautelomake Lady Hamina

        • Ota yhteyttä, Hamina

        • Mistä kuulit meistä

        • Yritysmyynti, Kouvola

        • Kilpailu, Hamina

        • Kilpailu, Kouvola

  • Kotisivut:

    • Tällä hetkellä seuraavat:

      • Kouvola: paikka, hinnasto, palvelut, kauppa, ota yhteyttä ja yritysmyynti

      • Hamina: paikka, hinnasto, palvelut, kauppa, ota yhteyttä ja yritysmyynti

      • Hamina Lady: paikka, hinnasto, kauppa, ota yhteyttä ja yritysmyynti

    • Artikkelien linkittäminen kotisivujen menuihin ja alakategoriat (Satu)

  • Talous

    • Tilikartta saatu Kouvolasta

    • Laskuttajailmoitus saatu Kouvolasta

Tällä hetkellä työn alla Wisellä

  • Nettisivut
    • Visuaaliset asiat (Santeri)
    • Menut ja linkitykset (Satu)
  • Wisellä viedään kantaan tiedonkeruulomakkeen tiedot:
    • Kouvola pankkitili FI90 5750 0120 3478 78
    • Hamina pankkitili FI81 51720220255419
    • Tilikausi: kalenterivuosi
    • Ostolaskujen tarkastajat
  • Wise pyytää domainin DSN-tietueet

Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

  • Talous

    • Myyntitilit Haminasta, onko sama kuin Kouvola?

    • Laskuttajailmoitus Haminasta, asiakas pyytää Cash Iniltä

  • Asiakasrekisteri DL:stä

    • Asiakas tarkistaa, että on vain yksi toistuvan tilauksen rivi per asiakas DLssä
    • Yrityslaskuosuuksista joku oma kirjanpito (esim. Excel) josta voidaan ne syöttää Wiseen -> nyt kaikille työntekijöille täysi hinta
  • CRM

    • Roolit: root, jäsen ja asiakaspalvelu -> mitä muita rooleja kaivataan, ohjaajat?

    • Asiakas pyytää kaikkien henkilökunnan jäsenien rekisteröitymään ja kirjautumaan sisään oikeaan kantaan -> asiakas ilmoittaa Sadulle kenelle annetaan asiakaspalvelu-rooli yms.

  • Myynti:

    • Tuotteiden tarkistaminen, jokaisella tuotteella tulisi olla:

      • Oikea nimi ja hinta

      • Kuva

      • Lisätty kategoriaan

      • Oikea kulkuoikeus

      • Tagit -> eka on tuotteelle, asiakkaalle (jäsen) asiakkaalta exjäsen, potentiaalinen

      • Jokaiselle tuotteelle asetetaan kirjanpidossa myyntitili ja Haminan puolella myös kustannuspaikka

  • Nettisivut

    • ​​​​​​​Artikkelit ja niiden varmistaminen (onko kaikki jo tehty ja mitä puuttuu)

    • Jäsenille viestintä muutoksesta; muistetaan viestiä tarpeeksi usein, että jäsenellä olisi sama sähköposti heidän kannassa ja WiseGymiin rekisteröityessä (pitää rekisteröityä, ei riitä kirjautuminen).


    Muuta, taustaa

    • Perustiedot

      • Samalla järjestelmällä ohjataan usempaa kuntokeskusta (Power Gym Kouvola, Hamina ja Hamina Lady).

      • asiakkaat ovat samassa järjestelmässä ja käyttävät samoja sovelluksia

        • esim. mobiiliappissa asiakas valitsee minkä salin asiakas on

    • taloushallinto on moniyritysratkaisu, jossa myynti, laskutus, reskontra ja kirjanpito on yrityskohtainen (2 eri yritykselle)

    Tämän hetken tilanne- viikko 50 jälkeen

    Valmistuneet työt/sovitut asiat

    • Käyttöönottopäivä (vaihto DLstä WiseGymiin) ti 29.12.

    • App julkaisu tammikuun alussa (mutta vasta 5.1.2021 jälkeen)

    • Järjestelmän avaaminen, wisedemo12

    • Koulutukset

      • CMS 13.11.

      • CRM 16.11. & 17.11.

      • Myynti 23.11. & 25.11. (Mika)

      • Markkinointi 30.11. 14.30

      • Taloushallinto 9.12. klo 10-12 (Pitäjänä Valtteri Leinonen)

      • Pidetään asiakaspalvelun porukan kanssa koulutus ennen avausta ja avauspäivänä

    • CRM

      • Roolit: root, jäsen ja asiakaspalvelu

      • Tagit: jäsen, potentiaalinen, exjäsen, lady, powergymhamina

    • Myynti

      • Kategoriat: vuosijäsenyys, kuukausijäsenyys, kertakortit ja oheistuotteet

      • Kulkuoikeudet on tehty

      • Tuotteet: Vuosijäsenyys, kuukausijäsenyys, kertakortit ja oheistuotteet

    • Markkinointi

      • Sähköpostimarkkinointi

        • Lähettäjäosoitteet kunnossa

      • Tapahtumat

        • Tällä hetkellä Sadun esimerkkijumppa, tätä kannattaa monistaa, koska tässä asetukset oikein

      • Tiedonkeräys

        • Seuraavat lomakkeet löytyvät:

          • Palautelomake Kouvola

          • Palautelomake Hamina

          • Palautelomake Lady Hamina

          • Ota yhteyttä, Hamina

          • Mistä kuulit meistä

          • Yritysmyynti, Kouvola

          • Kilpailu, Hamina

          • Kilpailu, Kouvola

    • Kotisivut:

      • Tällä hetkellä: hinnasto, kauppa ja palvelut​​​​​​​

      • Artikkelien linkittäminen kotisivujen menuihin ja alakategoriat

    • Talous

      • Tilikartta uupuu

    • Kantaan viety kulkuoikeudet Kouvolasta ja Haminasta

    Tällä hetkellä työn alla Wisellä

    • Nettisivut (Santeri)
    • Wisellä viedään kantaan tiedonkeruulomakkeen tiedot:
      • Kouvola pankkitili FI90 5750 0120 3478 78
      • Hamina pankkitili FI81 51720220255419
      • Tilikausi: kalenterivuosi
      • Ostolaskujen tarkastajat
    • Wise pyytää domainin DSN-tietueet

    Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

    • CRM

      • Roolit: root, jäsen ja asiakaspalvelu -> tarvitaanko teillä muita? Ohjaajat?

      • Pyytäkää kaikkien henkilökunnan jäsenien rekisteröitymään ja kirjautumaan sisään -> ilmoittakaa Sadulle kenelle annetaan asiakaspalvelu-rooli yms.

    • Myynti:

      • Tuotteiden tarkistaminen, jokaisella tuotteella tulisi olla:

        • Oikea nimi ja hinta

        • Kuva

        • Lisätty kategoriaan

        • Oikea kulkuoikeus

        • Tagit -> eka on tuotteelle, asiakkaalle (jäsen) asiakkaalta exjäsen, potentiaalinen

    • Nettisivut

      • Nettisivujen kategoriat (yläpalkit) miettiminen ja lisäys (kotisivut-menut-kategoriat-lisää kategoria)

      • Artikkelit ja niiden varmistaminen (onko kaikki jo tehty ja mitä puuttuu)

      • Artikkelien linkittäminen oikeiden kategorioiden alle

    • Tarvitaan vielä IP-osoite ja porttiohjaukset

    • Talous:

      • Tarvitaan maksupäätteen asiakastunnus ja toimialakoodi

      • Tarvitaan Paytrailin kauppiastunnus ja kauppiasvarmenne

      • Tilikartta/tilikartat

    • Asiakasrekisteri DL:stä (SQL dumppi 29.12. klo 8 )

    • Jäsenille viestintä muutoksesta; muistetaan viestiä tarpeeksi usein, että jäsenellä olisi sama sähköposti heidän kannassa ja WiseGymiin rekisteröityessä (pitää rekisteröityä, ei riitä kirjautuminen).


    Muuta, taustaa

    • Perustiedot

      • Samalla järjestelmällä ohjataan usempaa kuntokeskusta (Power Gym Kouvola, Hamina ja Hamina Lady).

      • asiakkaat ovat samassa järjestelmässä ja käyttävät samoja sovelluksia

        • esim. mobiiliappissa asiakas valitsee minkä salin asiakas on

    • taloushallinto on moniyritysratkaisu, jossa myynti, laskutus, reskontra ja kirjanpito on yrityskohtainen (2 eri yritykselle)

    Tämän hetken tilanne- viikko 49 jälkeen

    Valmistuneet työt/sovitut asiat

    • Käyttöönottopäivä (vaihto DLstä WiseGymiin) ti 29.12.

    • App julkaisu tammikuun alussa (mutta vasta 5.1.2021 jälkeen)

    • Järjestelmän avaaminen, wisedemo12

    • Koulutukset

      • CMS 13.11.

      • CRM 16.11. & 17.11.

      • Myynti 23.11. & 25.11. (Mika)

      • Markkinointi 30.11. 14.30

      • Taloushallinto 9.12. klo 10-12 (Pitäjänä Valtteri Leinonen)

      • Pidetään asiakaspalvelun porukan kanssa koulutus ennen avausta ja avauspäivänä

    • Kantaan viety seuraavat tiedot:

      • Kulkuoikeudet Kouvolasta ja Haminasta

      • Luotu "Asiakaspalvelu"-rooli, jossa oikeudet: CMS, CRM, Myynti ja Markkinointi

    • skdsds

    Tällä hetkellä työn alla Wisellä

    • Nettisivut (Santeri)
    • Wisellä viedään kantaan tiedonkeruulomakkeen tiedot:
      • Kouvola pankkitili FI90 5750 0120 3478 78
      • Hamina pankkitili FI81 51720220255419
      • Tilikausi: kalenterivuosi
    • Wise pyytää domainin DSN-tietueet

    Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

    • Kouvolalla sähköpostimarkkinointi lähtee kouvola@powergym -> laitetaanko vastaukset myös ohjautumaan tähän samaan? (tämä tehdään tuotantokannassa)

    • Hamina, millä spostilla teidän sähköpostimarkkinointi lähtee ja mihin palautuu vastaukset?

    • Nettisivut

      • Nettisivujen kategoriat (yläpalkit) miettiminen ja lisäys (kotisivut-menut-kategoriat-lisää kategoria)

      • Artikkelit ja niiden varmistaminen (onko kaikki jo tehty ja mitä puuttuu)

      • Artikkelien linkittäminen oikeiden kategorioiden alle

    • Tuotteiden tietojen täydennys:

      • Tuotteissa pitäisi olla aika kuva (näkyy verkkokaupassa niin, että kuva on laatikkona yllä ja alle tulee tarvittavat tiedot)

      • Lisätkää jokaiselle tuotteelle kategoria (löytyy ennen tageja, lisää kategoriaan ja sieltä löytyy jo kategoriat)

      • Varmistakaa, että jokaisella tuotteella on oikea kulkuoikeus

    • Tarvitaan vielä IP-osoite ja porttiohjaukset

    • Tarvitaan maksupäätteen asiakastunnus ja toimialakoodi

    • Tarvitaan Paytrailin kauppiastunnus ja kauppiasvarmenne

    • Asiakasrekisteri DL:stä (SQL dumppi)

    • Jäsenille viestintä muutoksesta; muistetaan viestiä tarpeeksi usein, että jäsenellä olisi sama sähköposti heidän kannassa ja WiseGymiin rekisteröityessä (pitää rekisteröityä, ei riitä kirjautuminen).


    Muuta, taustaa

    • Perustiedot

      • Samalla järjestelmällä ohjataan usempaa kuntokeskusta (Power Gym Kouvola, Hamina ja Hamina Lady).

      • asiakkaat ovat samassa järjestelmässä ja käyttävät samoja sovelluksia

        • esim. mobiiliappissa asiakas valitsee minkä salin asiakas on

    • taloushallinto on moniyritysratkaisu, jossa myynti, laskutus, reskontra ja kirjanpito on yrityskohtainen (2 eri yritykselle)

    Tervetuloa asiakassivulle. Täältä löydätte sopimuksen sisällön, yleiset sopimusehdot, käyttöönottoprosessin työvaiheet ja niiden etenemisen. Tiedotamme teille avausprosessin etenemisestä säännöllisillä yhteenvedoilla.

    Tämän hetken tilanne- viikko 48


    Valmistuneet työt/sovitut asiat

    • Käyttöönottopäivä (vaihto DLstä WiseGymiin) ti 29.12.

    • App julkaisu tammikuun alussa (mutta vasta 5.1.2021 jälkeen)

    • Järjestelmän avaaminen

    • Koulutukset

      • CMS 13.11.

      • CRM 16.11. & 17.11.

      • Myynti 23.11. & 25.11. (Mika)

      • Markkinointi 30.11. 14.30

      • Taloushallinto, Satu sopii tämän

      • Pidetään asiakaspalvelun porukan kanssa koulutus ennen avausta ja avauspäivänä

    • xx

    Tällä hetkellä työn alla​​​​​​​


    Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

    • Visuelementit (logo, fontit, visuelementit, jne) -> mieluiten jaettu Dropbox-kansio tai Google Drive

    • Yrityksenne täydet tiedot (y-tunnus, pankkitili, jne.) - tilikartta (vähintään myynnin kirjanpitotilit

    • Lisäksi seuraavista valintoja: - otatteko verkkokaupan maksuvälittäjäksi Paytrailin vai Bambora Payformin?

    • Otatteko Yomani ML 34e/kk vai Yomani XR 38e/kk maksupäätteen (ja koska)?

    • Jäsenille viestintä muutoksesta; muistetaan viestiä tarpeeksi usein, että jäsenellä olisi sama sähköposti heidän kannassa ja WiseGymiin rekisteröityessä (pitää rekisteröityä, ei riitä kirjautuminen).


    Muuta, taustaa

    • Perustiedot

      • Samalla järjestelmällä ohjataan usempaa kuntokeskusta (Power Gym Kouvola, Hamina ja Hamina Lady).

      • asiakkaat ovat samassa järjestelmässä ja käyttävät samoja sovelluksia

        • esim. mobiiliappissa asiakas valitsee minkä salin asiakas on

    • taloushallinto on moniyritysratkaisu, jossa myynti, laskutus, reskontra ja kirjanpito on yrityskohtainen (2 eri yritykselle)


    Tämän hetken tilanne- viikko 46


    Valmistuneet työt/sovitut asiat

    • Käyttöönottopäivä (vaihto DLstä WiseGymiin) ti 29.12.

    • App julkaisu tammikuun alussa (mutta vasta 5.1.2021 jälkeen)

    • Työnjako asiakkaan tehtävissä / asiakkaan yht hlö:

      • CMS: sisältöjen luonti -> Ville

      • CRM: asiakas toimittaa DL:stä SQL:n -> Heli ja Mika

      • Markkinointi: asiakas vastaa ryhmäliikunnan tuntien/tapahtumien luonnista -> Heidi

      • Myynti: asiakas tekee tuotteiden luonnin -> Ville

      • Taloushallinto: tarvittavat tiedot / sopimukset pankkeihin jne. -> Ville

    Tällä hetkellä työn alla​​​​​​​

    • Järjestelmän avaaminen

    Asiakkaalta odotettavat toimenpiteet / tiedostot / tunnukset

    • Visuelementit (logo, fontit, visuelementit, jne) -> mieluiten jaettu Dropbox-kansio tai Google Drive

    • Yrityksenne täydet tiedot (y-tunnus, pankkitili, jne.) - tilikartta (vähintään myynnin kirjanpitotilit

    • Lisäksi seuraavista valintoja: - otatteko verkkokaupan maksuvälittäjäksi Paytrailin vai Bambora Payformin?

    • Otatteko Yomani ML 34e/kk vai Yomani XR 38e/kk maksupäätteen (ja koska)?

    • Jäsenille viestintä muutoksesta; muistetaan viestiä tarpeeksi usein, että jäsenellä olisi sama sähköposti heidän kannassa ja WiseGymiin rekisteröityessä (pitää rekisteröityä, ei riitä kirjautuminen).


    Muuta, taustaa

    • Perustiedot

      • Samalla järjestelmällä ohjataan usempaa kuntokeskusta (Power Gym Kouvola, Hamina ja Hamina Lady).

      • asiakkaat ovat samassa järjestelmässä ja käyttävät samoja sovelluksia

        • esim. mobiiliappissa asiakas valitsee minkä salin asiakas on

    • taloushallinto on moniyritysratkaisu, jossa myynti, laskutus, reskontra ja kirjanpito on yrityskohtainen (2 eri yritykselle)




      Käyttöönottoprosessin kooditus:

      Vihreä = Valmis

      Keltainen = Kesken

      Punainen = Aloittamatta


      Kotisivut / Julkaisujärjestelmä

      WiseCMS - Julkaisujärjestelmä

      • WiseWebsite - Kotisivut (kotisivut auki joulukuussa)
        • Demojärjestelmän avaaminen
        • Sivupohjien lisääminen
        • Footterien tietojen lisääminen
        • Kotisivutyylien rakentaminen
          • Pyydetään asiakkaalta seuraavat Dropboxiin:
            • logo
            • fontit
            • visuelementit
          • Tärkeää huomioida seuraavat:
            • Asiakas haluaa mahdollisimman paljon viestintää jäsenien kanssa
        • Valikkorakenteen määrittäminen / alasvetovalikon aktivointi
        • Sisällön siirtäminen
        • Menujen rakentaminen / linkitys artikkeleihin
        • Uudelleenohjauksien rakentaminen
        • Domainin varaaminen / vaihtoavain
          • Pyydetään nettisivudomainin välittäjävaihtoavain
        • Lisäosien (plugarit) määrittäminen ja lisääminen
          • Tuoreimmat uutiset, somenostot, ottelukalenterit, mainokset yms.
      • WiseIntra - Intranet
        • Roolien määrittäminen
        • Intranetin rakenteen / logiikan rakentaminen
      • WiseGallery - Kuvien / tiedostojen hallinta
        • Paavon hommia, selvitetään.
      • WiseSome - some-integraatiot
        • Sometilien lisääminen / tietokanta-asetukset somekirjautumiseen

      WiseCRM - Asiakkuudenhallinta

      • Koulutus
        • ​​​​​​​Satu Viljanen sopii
      • ​Kontaktit
        • Kontaktien järjestäminen / järjestelmään siirtäminen
        • Tagikartan suunnittelu ja rakentaminen
      • WiseActivities - Aktiviteettien hallinta - tehtävälistat, julkiset/henkilökohtaiset kalenteri
        • Kalenterien lisääminen
      • Kanta-asiakasohjelman toteutus
        • ​​​​​​​Wisen ominaisuuksilla
      • WiseRoles
        • Roolien määrittäminen

      Markkinointi

      Päävastuu Emil Pohjalaisella

      ​WiseMail - Sähköpostimarkkinointi

      • Uutiskirjepohjien luominen
      • Sendgrid -asetukset
      • Lähettäjäosoitteiden lisääminen
      • Postituslistojen rakentaminen
      • Peruutusryhmien lisääminen
      • Postituskieltojen lisääminen

      WiseEvent - Tapahtumahallinta

      • Kutsupohjien rakentaminen
      • Tapahtumakategorioiden lisääminen
      • Tapahtumapaikkojen lisääminen
        • Paikkakohtaisten kapasiteettien määrittäminen
      • Asiakkaan tapahtumien luominen (Ella vastaa ryhmäliikunnasta ja niiden tunneista)
      • Koulutuksien sivupohjien rakentaminen

      WiseSurvey - Lomaketyökalu

      • Asiakkaan lomakkeiden rakentaminen

      Myynti

      • WisePDM - Tuotehallinta
        • Tuotteiden luominen
          • Postitettavien tuotteiden painon määrittäminen
          • Veroluokkien määrittäminen tuotteille
          • Tuotteiden hintatietojen lisääminen
          • Tuotteiden kirjanpitotilien määrittäminen
      • WiseDeal - Sopimusmyynti
        • Tyylit
          • Tarjouksien logot
          • Sopimusten logot
          • Tilauksien ja tilausvahvistuksien logot
        • Tilaukset
          • Tilausten oletustiliöinnit kirjanpidon asetuksista
        • Sopimukset
          • Sopimusten syöttäminen järjestelmään
          • Cronit päälle (ajastettu lähettäminen, päättyminen yms.)
          • Kampanjatiedot tarvittaessa laskutusasetuksista
        • Asetukset
          • ​​​​​​​​​​​​​​Kassan maksutapojen erillistiliöinti
      • WiseEcommerce - verkkokaupparatkaisut
        • Verkkokaupan tyylien rakentaminen
        • Kategorioiden luominen
        • Verkkokaupan varaston perustaminen
        • Maksunvälittäjän rajapinnan lisääminen
          • Pyydetään maksunvälityssopimukset
        • Toimitustapojen lisääminen
        • Verkkokaupan infotekstien lisääminen
      • WiseBenefit - asiakasetujärjestelmä
        • Asiakasetutuotteiden luominen
      • WiseReserve - Varausjärjestelmä
        • Ajanvaraustuotteiden luominen
        • Ajanvarauksen kohteena olevien paikkojen lisääminen tietokantaan
        • Ajanvarauksen aika-asetukset
      • WiseTicket - Lippukauppa
        • Lipputuotteiden luominen
        • Lippuihin liittyvien tapahtumien luominen
      • WiseCRD - Tapahtumien kulunvalvonta
        • WiseAppin lataaminen ja käytön opastus
          • Heidän jäsenyyksiin kuuluu aina uudelle asiakkaalle saliohjelma

          • Toteutetaan se katseluoikeuksin rajattuna artikkelina jollain asiakkaan kanssa suunnitellulla segmentoinnilla

          • Esim. Aloittelevan naisen treeniohjelma, Aloittelevan miehen treeniohjelma…

        • Laitetoimitus
        • Asennuksen sopiminen (kaksi ohjattavaa ovea per sali)
          • Tilataan asennus samanaikaisesti Kouvola ja Hamina 29.12.2020
      • WisePOS - Kassa
        • Tilataan maksupääte (Yomani)
        • Maksupäätteiden lisääminen tietokantaan
        • Kuittitulostimen lisääminen tietokantaan
        • Kassatuotteiden kategorioiden määrittäminen
        • Kassatuotteiden määrittäminen
        • Admin puolen menunäkyvyyden lisääminen
        • Kassan avaus
      • WiseLeads - Myynnin seuranta
        • Taulujen luominen ja sarakkeiden määrittäminen

      Taloushallinto

      WiseInvoice - Laskutus

      • Cronit
        • Ajastettu lähetys
        • Laskujen erääntyminen
        • Automaattiset muistutukset
        • Selvitettävä, onko jotain muuta vielä
      • Perintäpalvelu
        • Rajapinnan avaus: settings -tauluun rajapinnan osoite, tunnus ja salasana
        • Ensimmäinen perittävä lasku avaa duettoon "tilin" lähettävän asiakkaan nimissä
      • Laskutusasetukset
        • Pankkitili
        • Ohjaustiedot
        • Maventatilin avaus/avaimet laskutusasetuksiin
          • laskujen lähetyssopimus
          • kuluttajaverkkolaskuilmoitus
        • Verkkolaskurajapinnan asennus
        • Lähetystavat
        • Maksutavat
        • Sopimusten asetukset
      • Suoritukset
        • Viiteaineistojen muodostuminen (pankkiyhteysvaltuutus)



      SaaS-palvelun sisältö

      • WiseCMS - Julkaisujärjestelmä

        • Monikanavainen viestintä
          • kotisivut, uutiskirjeet, mobiiliapplikaatio, InfoTV ja some-päivitykset
        • WiseWebsite - Kotisivut
        • WiseIntra/Extranet - toimii Wise-järjestelmässä WiseCRM:n roolihallinnan avulla
        • WiseStorage - järjestelmän sisäinen mediakirjasto ja tiedostonhallinta
      • WiseCRM - Asiakkuudenhallinta

        • Kontaktien hallinta
          • yritykset, yhteisöt ja henkilöt, automaattinen asiakastiedon keruu
          • Hakutyökalu
        • Aktiviteettien hallinta - tehtävälistat, julkiset/henkilökohtaiset kalenterit
        • Roolien hallinta
          • tarkasti määritellyt luku- ja käyttöoikeudet asiakasryhmille ja henkilökunnalle
      • WiseMarketing - Digitaalisen markkinoinnin ratkaisut

        • ​WiseMail - sähköpostit ja uutiskirjeet
        • WiseApp - mobiiliapplikaatio, ohjaus artikkelihallinnasta (Power Gym app, jossa salivalinta)
        • WiseInfoTV - opasteet, infot, someseinät, mainostaulut - ohjaus artikkelihallinnasta
        • WiseEvent - tapahtumahallinta
          • kutsut, viestintä osallistujille, jälkimarkkinointi
          • maksullisten tapahtumien maksuratkaisut
        • WiseSurvey - tiedonkeräys: kilpailut, kyselyt, tyytyväisyystutkimukset, lomakkeet
        • WiseAD - mainonnanhallinta
      • WiseGym - Liikunta-alan erityispiirteet

        • Kulunvalvonta - kulku ovista, porteista jne käyttäen mobiilisalikorttia, RFID-teknologiaa tai pin-koodia
        • Ryhmäliikunta - ryhmäliikuntakalenterit, tunneille ilmoittautuminen, ohjaajan ilmoittautumislistat
      • WiseSales - Myynnin ratkaisut

        • WisePDM - tuote/varastohallinta - kaikkien myyntien hallinta
        • WiseDeal - tarjous/sopimus/lasku –toimintaketjulla
          • sopimushallinta, digitaalinen hyväksyntä
        • WiseEcommerce - verkkokaupparatkaisut
        • WisePOS - kassaratkaisut
      • WiseEconomy - Automatisoitu taloushallinnon järjestelmä​

        • WiseInvoice - laskutusratkaisut
        • WiseBill - sähköinen ostolaskujen käsittely
        • WiseHR - henkilöstö- ja palkkahallintojärjestelmä
        • WiseAccounting - kirjanpito


      Toimitamme WiseGym-järjestelmän käyttövalmiina SaaS-palveluna. Sopimus on voimassa toistaiseksi ja irtisanottavissa 3kk irtisanomisajalla.

      Mullistamme kuntosalikokemuksesi.