Tauoista ja kampanjoista

Kehitimme pikapikaa järjestelmää asiakkaiden toiveesta vastaamaan tämän poikkeusajan tarpeisiin.
<p>WiseGym kehittyy jatkuvasti.</p>

WiseGym kehittyy jatkuvasti.

Tauolla olevien sopimusten tilasto

Sopimustauluun lisättiin painike "Näytä vain tauotetut", jolloin järjestelmä näyttää nyt tauolla olevat sopimukset.

Lisäksi yläosan dashboardin "Aktiiviset sopimukset" ei laske mukaan tauolla olevia sopimuksia.

Muutamme vielä selkeyden vuoksi dashboardin tauotetut sopimukset muotoon "Tauolla tänään", joka tarkoittaa siis juuri tällä hetkellä tauolla olevien sopimusten yhteismäärää.

<p>Sopimustaulun näkymä.</p>

Sopimustaulun näkymä.

Tuotekohtaisen "Tilausvahvistuksen lisäinfon" hyödyntäminen

Meiltä on paljon kysytty automatiikkaa sellaisiin kampanjoihin, joissa asiakas maksaa ekat kuukaudet sopimuksestaan alennettua hintaa, jonka jälkeen normaalihinta astuu voimaan.

Sellaisen automatiikan luominen on meillä koettu pulmalliseksi siitä syystä, että automatiikan voisi ohittaa sen verran monella tapaa että virheiden mahdollisuus kasvaa. Ja koska on kyse asiakkaiden veloittamisesta ja yrityksen kassavirrasta, päätimme olla tekemättä kyseistä automaatiota.

Miten voin toteuttaa kampanjan, jossa ekojen kuukausien hinta on alempi?

Voit asettaa kyseiselle jäsenyystuotteelle alennuksen ja rastittaa "Kopioi alennukset sopimukselle". Näin verkkokaupassa ostetun sopimuksen hinta on alennettu.

Oston tultua voit sopimuksen "Laskutus" -välilehdellä painaa "Luo seuraava lasku" niin monta kertaa kuin alennettu hinta on tarkoitus olla voimassa. Laskuluonnokset jäävät "Ajastettu" -tilaan ja lähtevät aikanaan ajallaan matkaan.

Kun alennettujen kuukausien laskut on luonnoksina, voit muokata sopimukselle normaalihinnan tuleviin maksuihin. Näin ollen luonnoslaskujen jälkeiset laskut lähtevät normaalihinnalla, kuten kuuluukin.

Mihin sitten tarvitsen tuotekohtaista lisäinfoa?

Tilausvahvistuksen lisäinfo löytyy tuotekortilta. Siihen voidaan kirjoittaa tuo kampanjarakenne (esim. 3 ensimmäistä kuukautta alennettuun hintaan, jonka jälkeen normaalihinta), kuten toimitaan esim. laajakaistaliittymien kaupassa. Näin asiakkaan tilausvahvistukseen tulee selkeästi se rakenne, johon hän on suostunut.


Mikäli kaipaat apua kampanjasi toteuttamiseen tai haluat sparrausta/ideointia, niin ole yhteydessä Joniin tai tukeen.

Mullistamme kuntosalikokemuksesi.