WiseGym-järjestelmän uudet ominaisuudet

WiseGym-järjestelmään ja -mobiilisovellukseen on alkuvuoden aikana lisätty useita uusia, tärkeitä ja arkea helpottavia ominaisuuksia. Tarkistathan, että yrityksenne hyödyntää kaikki alla esitellyt ominaisuudet. Käyntikertojen raportti löytyy jokaisesta järjestelmästä oletuksena, mutta muut uudet ominaisuudet vaativat toimiakseen yhteydenoton tukipalveluumme.


Sovellus sallii käytön vain yhdellä laitteella

Mobiilisovelluksessa on nyt mahdollista estää sen käyttö useammalla laitteella. Ominaisuudella pyritään estämään tunnusten vilpillinen käyttö, jossa useat eri henkilöt käyttävät yhteistä tunnusta eri mobiililaitteilla käyttääkseen kuntosalin palveluita.


  • Laitetta voi vaihtaa X kertaa Y kuukauden aikana. Mikäli vaihtokerrat ovat täyttyneet, on asiakkaan odotettava nollautumista tai otettava yhteyttä kuntosalin asiakaspalveluun.

  • Ominaisuus vaatii toimiakseen toimenpiteitä WiseNetworkiltä. Olkaa yhteydessä tukipalveluumme, mikäli haluatte ominaisuuden käyttöönne. Ilmoittakaa tykipyynnön yhteydessä, kuinka monta kertaa asiakas saa vaihtaa laitteen ja minkä ajan sisällä (oletuksena on kolme kertaa yhden kuukauden sisällä). Tukipyynnön voi jättää järjestelmän hallintapuolelen jokaiselta sivulta (henkilö luurit päässä).

Sovellus sallii nyt käytön vain yhdellä laitteella. Laitetta voi vaihtaa vain tietyn rajoitetun määrän kuukaudessa.



​​​​​​​Tunnista kulkuoikeuksien väärinkäyttö "käyntikertojen raportin" avulla

Kävijäraportilla voidaan seurata kuntosalikävijöitä, jotka käyvät treenaamassa useammin kuin kerran päivässä. Raportin avulla on mahdollista tunnistaa kulkuoikeuksien väärinkäyttöjä.

  • Kävijäraportti löytyy, kun siirrytään järjestelmän hallintapuolelle ja valitaan
    → Gym
    → Kävijät
    ​​​​​​​
  • Avataan raportti klikkaamalla sivun yläreunassa "Käyntikertojen raportti" -painiketta.

  • Käyntikertojen raportin päänäkymässä näkyy oletuksena kyseinen päivä ja listaus niistä asiakkaista, jotka ovat sinä päivänä avanneet oven useammin kuin kerran.
    ​​​​​​​
  • Tarkasteltavaa aikaväliä voi muuttaa määrittelemällä "aikaleima"-sarakkeeseen halutun ajanjakson.

Käyntikertojen raportin avulla on mahdollista tunnistaa kulkuoikeuksien väärinkäyttöjä.



​​​​​​​Sopimuksen irtisanominen sovelluksessa

Sopimuksen irtisanominen onnistuu sovelluksesta myös muilla sopimustyypeillä kuin korttimaksuilla.

  • Ominaisuus vaatii toimiakseen toimenpiteitä WiseNetworkiltä. Olkaa yhteydessä tukipalveluumme, mikäli haluatte ominaisuuden käyttöönne. Tukipyynnön voi jättää järjestelmän hallintapuolen jokaiselta sivulta (henkilö luurit päässä).

  • Mikäli haluatte irtisanomisen yhteydessä tiedustella asiakkaalta irtisanomisen syytä lähettäkää tukipyynnön yhteydessä myös artikkeli (artikkelin url-osoite), johon on upotettu tiedonkeräyslomake koskien irtisanomisen syytä.


Ohje: jäsenyyden päättäminen





​​​​​​​Kassaan osittain maksettujen laskujen uudelleen lähetys

Järjestelmässä on mahdollista ottaa käyttöön toiminto, joka lähettää osittain kassaan maksettujen myyntilaskujen loppuosuuden automaattisesti loppuasiakkaalle 14 päivää ennen eräpäivää.

  • Asiakas on voinut maksaa liikuntaeduilla laskuja kassaan ennakkoon usean kuukauden eteenpäin, mutta liikuntaedut eivät kuitenkaan riitä viimeisen laskun maksuun kokonaisuudessaan.

  • Esimerkiksi:
    • Asiakas maksanut kassaan 10.1.2025 (Avoin: Lasku merkitty lähetetyksi, koska sille on suoritus).
    • Laskun eräpäivä 15.4.2025.
    • Avoimeksi jäänyt laskun loppuosa lähtenyt asiakkaalle automaattisesti 1.4.2025 (Avoin: Verkkolasku)
      ​​​​​​​

  • Ominaisuus vaatii toimiakseen toimenpiteitä WiseNetworkiltä. Olkaa yhteydessä tukipalveluumme, mikäli haluatte ominaisuuden käyttöönne. Tukipyynnön voi jättää järjestelmän hallintapuolen jokaiselta sivulta (henkilö luurit päässä).
    ​​​​​​​