Miten viestiä asiakkaille uudesta mobiilisovelluksesta?

Viesti omille asiakkaillesi uudesta mobiilisovelluksesta: mikä kaikki on muuttumassa, miten, milloin ja mitä tämä vaatiin sovelluksen käyttäjältä.

Olemme tehneet malliksi valmiin tiedotuspohjan, jonka voitte vapaasti kopioida lähettää omille asiakkaillenne. Halutessanne voitte toki muokata viestiä haluamanne näköiseksi.

HUOM! Tämä viestipohja on tarkoitettu vain brändätyllä sovelluksella jatkaville asiakkaillemme.


TIEDOTTEEN MALLIPOHJA

Mobiilisovelluksemme uudistuu!

Mobiilisovelluksemme päivittyy uuteen versioon, mikä tarkoittaa sovelluksen täysin uutta ulkonäköä sekä myös uusia ominaisuuksia.

Päivitys tulee Google Play kauppaan ja App Storeen [viikonpäivänä xx.xx.2024].

Varmista ennen tätä, että puhelimessasi on päällä automaattiset sovelluspäivitykset, jotta saat uuden sovelluksen heti käyttöösi!
​​​​​​​
Ohjeet tähän ovat alla:

Android

  1. Avaa Google Play Kauppa ‑sovellus
  2. Napauta oikeassa yläkulmassa olevaa profiilikuvaketta.
  3. Valitse Asetukset
  4. Verkkoasetukset
  5. Päivitä sovellukset automaattisesti.
  6. Valitse vaihtoehto:
    • Missä tahansa verkossa: Sovellukset päivitetään joko Wi-Fi- tai mobiiliverkon kautta.
    • Vain Wi-Fi-verkossa: Sovellukset päivitetään vain, kun olet yhteydessä Wi-Fi-verkkoon.

iOS

  1. Siirry Asetukset-kohtaan.
  2. Napauta App Store.
  3. Ota Appipäivitykset-toiminto käyttöön.
​​​​​​​

Mikäli sovellusten automaattiset päivitykset eivät ole päällä, pitää sovellus päivittää manuaalisesti sovelluskaupasta.

Mikäli sovelluksemme ei päivity puhelimeesi automaattisesti ja etkä tee päivitystä myöskään käsin, on vaarana, että sovelluksen monet toiminnot lakkaavat toimimasta. Tämä koskee myös oven avausta ja ryhmäliikuntatunnin varaamista.

Päivityksen jälkeen sovellus pyytää sinua kirjautumaan uudelleen sisään. Sisäänkirjautumisessa käyvät samat tunnukset kuin sinulla on aikaisemminkin olleet. Voit halutessasi asettaa itsellesi myös uuden salasanan, mikäli se on päässyt unohtumaan.