WiseGymin järjestelmän avaaminen
Järjestelmän avaaminen ja perustaminen tehdään WiseGymin puolesta asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta asiakkaan toivoman aikataulun ja ohjeiden mukaan. Järjestelmän avaaminen kestää asiakkaan toiminnan laajuudesta riippuen parista kolmeen viikkoa.
Järjestelmän avaaminen ja perustaminen tehdään WiseGymin puolesta asiakkaan kanssa käytyjen keskustelujen pohjalta asiakkaan toivoman aikataulun ja ohjeiden mukaan. Järjestelmän avaaminen kestää asiakkaan toiminnan laajuudesta riippuen parista kolmeen viikkoa.
CMS-julkaisujärjestelmä (kotisivujen toteutus)
- Kotisivujen ilme ja rakenteet
- Aineistojen siirto sivustolle
- Mahdolliset rajapinnat ulkopuolisiin aineistoihin
- Some-nostot
Asiakkaan tehtävät: kotisivujen ilmeen ja rakenteiden hyväksyminen. Mahdollisen uuden sisällön tuotanto.
CRM -asiakashallinta
- Tagikartan luonti (asiakkaan käyttäytymisen seuranta)
- Tietokantojen mahdollinen siirto järjestelmään (yritykset ja henkilöt)
- Roolihallinnan toteutus (kuka saa lukea/tehdä). Toteutetaan koulutuksen yhteydessä
Asiakkaan tehtävät: tietokantojen toimitus sähköisenä tiedostona.
Marketing -markkinoinnin työkalut
- Uutiskirjeet
- Uutiskirjepohjien toteutus asiakkaan ilmeellä
- Automatisoitujen postituslistojen luonti
- Sähköpostipalvelimen asetukset
- Lähettäjäosoitteiden luonti
- Survey-lomaketyökalu
- Lomakkeiden toteutus (ota yhteyttä, anna palautetta, jne.)
- Tapahtumahallinnan perustaminen
- App -mobiilisovelluksen perustaminen
Asiakkaan tehtävät: uutiskirjepohjien hyväksyntä, postituslistasuunnitelman hyväksyntä, lähettäjäosoitteiden toimittaminen, tapahtumien (esim. ryhmäliikunta) luominen järjestelmään.
Myynnin järjestelmät
- Tuote- ja sopimushallinta
- Sopimustietojen siirto tuotehallintaan
- Tuotteiden tiliöinti
- WiseEcommerce -verkkokaupan avaus
- Maksunvälittäjäyhteyksien avaaminen
- Tuotteiden aktivoiminen verkkokauppaan tuotehallinnasta
- Verkkokaupan ilmeen rakentaminen
Asiakkaan tehtävät: tuotehallintaan tehtävien tuotteiden luonti, sopimusten toimittaminen sähköisenä tiedostona, verkkokaupan ilmeen hyväksyntä.
Taloushallinto
- Asiakkaan tilikartan ajo WiseEconomyyn. Tilikartta voi sisältää kustannuspaikkoja
- Myynti- ja ostolaskujen asetuksien toteutus
- Maksukanavan avaus
- Asiakaskohtaisen palkkajärjestelmän toteutus
- Rajapintojen asennus
Asiakkaan tehtävät: Tilikartan toimittaminen, ostolaskun tarkastajien ja hyväksyjien nimeäminen, pankkiyhteysvaltuutuksen tekeminen oman pankin kanssa.
Koulutus
Koulutamme asiakkaan henkilöstöä päivästä yksi alkaen lyhyillä web-koulutuksilla (perusideana yksi asia per koulutus). Koulutuksen jälkeen pyritään heti siirtämään asia käytäntöön. Tarkoituksena saada heti kokonaisvaltainen kuva järjestelmästä. Yksityiskohtaiset koulutukset, sparraukset ja kehitysideakeskustelut alkavat käytännössä heti järjestelmätilauksesta.