Käyttöönottoa varten tarvittavat tiedot
Täytäthän alla olevan lomakkeen mahdollisimman pian käyttöönottopalaverin jälkeen.
Jos sinulle tulee ongelmia tietojen hankkimisen kanssa tai tarvitset apua, ota yhteyttä asiakasvastaavaasi.
Täytä lomake huolellisesti. Voit katsoa kysymykset läpi ennen vastaamista ja lomakkeen lähettämistä. Huomaathan, että vastauksia ei voi tallentaa välissä, vaan koko lomake tulee täyttää ja lähettää kerralla.
Valmistaudu lomakkeen täyttämiseen etukäteen hankkimalla seuraavanlaiset tiedot:
- domainin tiedot: DNS-tietueet ja välittäjänvaihtoavaimet
Normaali käytäntö on, että domainin hallinta siirtyy meille, jolloin muutosten tekeminen on helpompaa. Saatte DNS-tietueet ja välittäjänvaihtoavaimet nykyisten sivujen tekijältä / ylläpitäjältä. Jos ette halua siirtää domainia meille, niin ilmoittakaa tästä lomakkeella. Tällöin tarvitsemme yhteyshenkilön, kenelle ilmoittaa tarvittavat muutokset, kun kotisivut julkaistaan. Varmistakaa samalla, onko sähköpostinne hallinta samalla palveluntarjoajalla. - tilikartta (vain myynnin tilit, jos käyttöönne ei tule ostolaskuja)
- Paytrailin tai Vismapayn kauppiastunnus ja kauppiasvarmenne, saatte nämä Paytrailin asiakaspalvelusta tai kauppiaspaneelista.
- Netsin tai Bamboran kauppiastunnus ja toimialakoodi, jos jompikumpi on käytössänne
- Smartumin VenueID (ven-alkuinen koodi, saatte Smartumin palvelun kautta)
- listaus käytössänne olevista maksutavoista (sis. liikuntaedut)
Lomakkeella kysytään muitakin asioita, mutta ylläolevat voiva vaatia enemmän selvittelyä.